Eobuwie.pl dosłownie „wystartowało” z nową kampanią skierowaną do fanów (ale też sceptyków) biegania przekonując, że wystarczą chęci by zacząć przygodę ze sportem, która może okazać się najlepszą w życiu. Marka przekonuje, że z odpowiednimi butami biegać można naprawdę wszędzie.
Inspiracją do stworzenia aż trzech różnych sesji running’owych było bieganie, które od lat ma w Polsce coraz większą rzeszę fanów. Zdjęcia do kampanii zdecydowano zrealizować w Barcelonie, ze względu na zróżnicowane ukształtowanie terenu, a także szybko zmieniający się krajobraz: od miejskich chodników po leśne ścieżki. Była to idealna okazja do sprawdzenia i zaprezentowania wszystkich zaawansowanych funkcji sportowych butów w praktyce. Ich odpowiedni dobór jest niezwykle ważny – decydując się na zakup, warto brać pod uwagę takie parametry jak nawierzchnia po której będziemy biegać, indywidualne warunki fizyczne oraz stopień zaawansowania biegowego.
Pierwsza odsłona kapani eobuwie.pl poświęcona jest bieganiu w terenie, w którym wyzwaniem jest mniej stabilne podłoże, nierówna powierzchnia i zależność warunków od tych atmosferycznych. Druga została poświęconą maksymalnej amortyzacji i jest skierowana do mieszkańców miast, którzy biegają głównie po twardym betonie. Trzecia odsłona jest najbardziej kobieca – podkreśla wyjątkowy styl i odpowiada na potrzeby sportsmenek i amatorek.
– Zależało nam na tym, aby kampania pokazywała, że mamy buty na każdą okazję biegową. Rozpowszechniona kultura running’owa, która cały czas się rozwija, spowodowała, że obuwie do biegania jest jednym z wiodących trendów w segmencie obuwniczym. Eobuwie.pl posiada wyjątkowo szeroką ofertę w kategorii dedykowanej biegaczom. To co było dla nas ważne to to, że każdy może zacząć biegać – wystarczą tylko chęci i buty! – mówi Emilia Kargol, z eobuwie.pl, odpowiedzialna za koordynację całej kampanii.
Koncepcjaa kreatywnaa: Visual Crafters.
Video do kampanii: Bart Pogoda, Szymon Dudka.
Sesje zdjęciowe: Bart Pogoda, Mateusz Stankiewicz, Magda Wunsche & Aga Samsel. Kampania digitalowa została zrealizowana we współpracy z markami: adidas, New Balance, Salomon i Hoka.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.