Ostatnie miesiące przyniosły kilka nagród pocieszenia dla fanów Franka Oceana, którzy niecierpliwie wyczekują nowego albumu artysty. Singiel „In my room” premierę miał na początku listopada. Ogłoszono też, że muzyk zagra na tegorocznej Coachelli. A dziś możemy oglądać kampanię nowej kolekcji Prady, której muzyk został twarzą. Towarzyszą mu aktor Austin Butler i duński reżyser Nicolas Winding Refn.
Ocean, Winding Refn i Butler, który w tym roku wcieli się w rolę Elvisa Presleya w filmie Baza Luhrmanna, to miks osobowości zaskakujący tylko z pozoru. Wszyscy bowiem w swojej artystycznej działalności – tekściarskiej, scenopisarskiej i aktorskiej – nieustannie mierzą się z mocą słowa. I to właśnie słowom twórcy najnowszej kampanii Prady poświęcają szczególną uwagę.
Na zdjęciach Franka Oceana pierwsze litery logo marki ujawniają hasło „Programming Rhythms And Dancing Again”. U Butlera – „Pursue Randomness And Dichotomies, Always”. A u Windinga Refna – „Perfection Requires Artful Discourse, Always”. Za czarno-białe fotografie, które w kampanii kontrastowo zestawiono z kolorowymi, odpowiadał David Sims.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.