Znaleziono 0 artykułów
09.08.2024

O niedzietności z wyboru w nowej kampanii SexedPL x Yes

09.08.2024
„Yes, I don’t” to hasło kampanii marki Yes i Fundacji SexedPL (Fot. Materiały prasowe)

Nowa kampania „Yes, I don’t” będąca efektem współpracy Fundacji SexedPL oraz marki Yes oddaje głos tym, którzy świadomie podjęli decyzję o nieposiadaniu dzieci. W ramach kampanii powstała seria filmów edukacyjnych, które we właściwy sposób poruszają ten temat.

Decyzja o nieposiadaniu dzieci podejmowana jest coraz częściej nie tylko przez młode osoby. To świadomy wybór podyktowany potrzebą niezależności i brakiem potrzeb rodzicielskich. Jednak osoby, które wybrały taką ścieżkę życiową, nieustannie spotykają się z uprzedzeniami, hejtem i ostracyzmem społecznym. Pragnąc normalizować ten temat i przybliżać społeczeństwu ich perspektywę, fundacja SexedPL oraz marka Yes zainicjowały kampanię pod hasłem „Yes, I don’t”, w której głos zabierają bezdzietni. Choć „bezdzietny” w tym przypadku nie jest właściwym słowem. Przedrostek „bez” sugeruje bowiem brak czegoś, a przecież świadoma rezygnacja z rodzicielstwa nie jest startą.

Głównym partnerem akcji jest marka Yes, która od lat angażuje się w ważne tematy społeczne. Jak podkreśla Justyna Lach, dyrektor marketingu Yes, historie bohaterek przedstawione w kampanii pokazują, że szczęście i poczucie spełnienia w życiu nie jest zależne od macierzyństwa, a każda z kobiet powinna mieć swobodę decydowania o tym, czy chce zostać mamą.


Seria filmów powstałych w ramach kampanii daje osobom niedzietnym okazję do opowiedzenia swojej historii. Każdy z odcinków mówi o doświadczeniu par w różnym wieku, które świadomie podjęły tę decyzję i pokazuje, że może ona być podyktowana różnymi pobudkami. Oprócz tego kampania będzie obejmować treści edukacyjne przygotowane przez autorkę bloga bezdzietnik.pl – Edytę Brodę.

Wiktoria Melaniuk
  1. Moda
  2. Premiery
  3. O niedzietności z wyboru w nowej kampanii SexedPL x Yes
Proszę czekać..
Zamknij