Innowacyjność w świecie mody nie polega tylko na wykorzystaniu najnowszych technologii podczas produkcji odzieży. To także tworzenie nowatorskich kampanii z pomocą sztucznej inteligencji, na co jako jedna z pierwszych w Polsce zdecydowała się Spadiora. Marka zaprezentowała kolekcję jedwabnych apaszek w połączeniu ze znanymi dziełami sztuki.
Unikalna, wirtualna Galeria Sztuki Spadiory to 10 ponadczasowych obrazów, które wzbogacono o najnowsze produkty marki, czyli jedwabne apaszki. Dodatkowo w kampanii wzięła udział jej właścicielka, Marta Lech-Maciejewska wraz z rodziną.
W najnowszej kolekcji uwzględniono wiele ciekawych, z pozoru niespójnych ze sobą motywów, które dzięki przedstawieniu za pomocą dzieł sztuki, łączą się w całość. Niektóre z projektów inspirowane są światem natury, inne z kolei opierają się na przedmiotach użytku codziennego np. zegarach.
Apaszka „Duma”, w której motywem przewodnim jest paw, będący symbolem piękna i dumy, została przedstawiona w interpretacji obrazu Johannesa Vermeera „Alegoria malarstwa”. Apaszka „Dojrzałość” została natomiast częścią dzieła Aleksandra Gierymskiego – „Żydówka z pomarańczami”. To specyficzne połączenie nie tylko w charakterystyczny sposób zaprezentowało element kolekcji, ale także oddało hołd nieżyjącej już kobiecie znajdującej się na obrazie. Jak można więc zauważyć, najnowsza linia apaszek Spadiory to nie tylko szykowne produkty i nowe technologie, ale także rodzinne ciepło i piękne relacje.
– Utrzymane w ówczesnym klimacie, ale przełożone na nowoczesny obraz dzieła sztuki są nie tylko piękne, ale też wywołują w nas wiele emocji. Jednym z moich ulubionych jest „Maria Antonina w muślinowej sukience” Elisabeth Vigée Le Brun, które połączyliśmy z apaszką we wzór „Usta”. Obraz ten opowiada o niezależności kobiet i ich sile. Królowa Maria Antonina zamanifestowała swoją odwagę i wystąpiła w nieformalnym stroju, wywołując tym samym skandal – mówi Marta Lech-Maciejewska, właścicielka marki.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.