Kolekcja luksusowych zegarków Guess na wiosnę-lato 2024
Marka Guess nigdy nie ograniczała się do półśrodków, wierząc, że zasada „more is more” zaimplementowana do mody odnajduje się tu najlepiej. Twórcy i projektanci brandu do dziś bazują na niej nie tylko w kolekcjach ubrań, lecz także w szerokiej gamie dodatków – od butów przez torebki aż po zegarki. Te ostatnie, które dostępne są już w polskiej dystrybucji, stanowią odzwierciedlenie ponadczasowej elegancji, klasyki i luksusu.
Twórcy Guess od lat mają zmysł nie tylko do wizerunkowych kampanii (każda z nich to osobna, kompletna i złożona historia, w której centrum zawsze są kobiety), ale i do ambasadorek. Prezentowanie kolekcji powierzają bohaterkom pięknym i pewnym siebie, emanującym zmysłowością i charyzmą, o szerokich horyzontach i otwartej głowie. Choć często reprezentują dosłowny model kobiecości, nigdy nie są wobec niego bezwolne – chętnie wyłamują się ze schematów, potwierdzają, że pragną i mogą się rozwijać w absolutnie każdej dziedzinie. Przede wszystkim jednak doskonale uosabiają ducha marki. Hołdują eleganckiemu, wyrafinowanemu stylowi, nie unikają ekstrawagancji, zawsze prezentują się w maksymalnie dopracowanym wydaniu. Doceniają luksusowe dodatki i wytworną biżuterię, którymi podkreślają zarówno wieczorowe, jak i dzienne stylizacje. Nic w ich wizerunku nie jest przypadkowe.
Georgina Rodriguez po raz kolejny twarzą marki Guess
Dokładnie to można powiedzieć o Georginie Rodriguez, która jako twarz Guess zadebiutowała w lipcu ubiegłego roku, biorąc udział w kampanii na jesień-zimę 2023. Partnerka Cristiana Ronalda, a także osobowość telewizyjna, influencerka i przedsiębiorczyni słynie z zamiłowania do wyrafinowanych stylizacji. Jej wcielenia na zdjęciach promujących kolekcje amerykańskiej marki nie odbiegają więc od tego, jak najchętniej prezentuje się na co dzień i podczas wielkich wyjść. To czyni tę współpracę jeszcze bardziej autentyczną i owocną.
Rodriguez powraca jako gwiazda kampanii Guess na wiosnę-lato 2024. Za koncept produkcji po raz kolejny odpowiada współzałożyciel marki, Paul Marciano, a wykonanie zdjęć powierzono Tatianie Gerusovej. Sesja powstała w posiadłości Vereda del Cortijo pod Madrytem i prezentuje najważniejsze motywy z najnowszej kolekcji Guess – wyraziste wzory nawiązujące do stylu retro, wariacje na temat jeansu i kobiecych sukienek. Jednak nie tylko ubrania odgrywają tu kluczową rolę, lecz także dodatki – bogato zdobione torebki i zegarki, które dostępne są już także w polskiej dystrybucji.
Zegarki z nowej kolekcji Guess to pochwała elegancji i luksusu
Zegarki z nowej kolekcji Guess wyrastają z nurtu ponadczasowej, luksusowej elegancji. Nie tylko podkreślają stylizacje, lecz także stanowią ich pełnoprawny element – doskonale zgrywają się z codziennymi miejskimi i casualowymi zestawami oraz dodają wyrafinowania wieczorowym lookom. Mają różne sploty i rozmiary bransolet, a także rozmaite kształty tarcz – od ultraklasycznych po nieco bardziej awangardowe, które przypadną do gustu indywidualistkom i miłośniczkom najnowszych trendów. Wszystkie modele są mocno osadzone w DNA Guess, dzięki czemu doskonale łączą się z innymi projektami z kolekcji marki.
Spośród trzech premierowych modeli zegarków najbliżej do estetyki marki klasycznemu „Cubed” – jego strukturalną tarczę pokrywa monogram, który stanowi motyw powracający w kolekcjach Guess, występuje także na ubraniach i akcesoriach. „Cubed” to przykład uniwersalnego, ponadczasowego fasonu, ale z nutką awangardy. Przypadnie do gustu fankom dużych kopert (ma 40 milimetrów) oraz zegarków, które z łatwością można stylizować za dnia i wieczorem. Jest także dostępny w wersji na czarnym silikonowym pasku.
Nieco mniejszą kopertę (30 milimetrów) dostał model „Mini Luna” wyposażony w klasyczną bransoletę. Oprócz wersji z żółtego złota w połączeniu ze srebrem i z tarczą w kolorze pastelowego niebieskiego, występuje także w pełnym złocie, srebrze, dwubarwnej opcji z różowym złotem, a także na silikonowym pasku. Podobnie jak „Cubed” powstał w oparciu o japoński mechanizm, a zastosowane w nim mineralne szkło jest odporne na zarysowania.
Mistrzowskie podium zegarkowych nowości Guess zamyka w tym sezonie „Gia”. Model z kopertą w kształcie litery G to nie tylko oczywiste nawiązanie do dziedzictwa marki, lecz także przykład niestandardowych, oryginalnych i śmiałych rozwiązań. Fason jest bowiem maksymalnie wyrazisty, przyciąga wzrok i stanowi odzwierciedlenie artystycznej ekspresji. Nie tylko koperta jest tu wyjątkowa. Bogato zdobioną bransoletę o biżuteryjnym wykończeniu wyposażono w system G-LINK, który pozwala na samodzielne skracanie jej poprzez odpięcie poszczególnych ogniw i tym samym dostosowanie zegarka do różnych rozmiarów i upodobań.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.