Marka Guess z dumą ogłasza, że twarzą najnowszej kampanii Guess i Marciano by Guess na jesień 2023 roku została hiszpańsko-argentyńska modelka, influencerka, a prywatnie partnerka Cristiano Ronaldo, Georgina Rodríguez.
Nową kampanię stworzył Paul Marciano, dyrektor kreatywny marki Guess. Do współpracy zaproszono włoską fotografkę Nimę Benati, która znalazła się na prestiżowej liście „Forbes 30 Under 30” w kategorii Sztuka i Kultura.
Kampania została zrealizowana w hotelu Santo Mauro w Madrycie, którego historia sięga XIX wieku. Na tle rajskich ogrodów i królewskich pokoi hotelowych, modelka olśniewa jako współczesna it-girl. Ucieleśnia ideał silnej, zmysłowej i pewnej siebie kobiety Guess i Marciano by Guess.
– Chcieliśmy uchwycić jeden dzień z życia Georginy i zaglądając za kulisy, podejrzeć życie supergwiazdy w wyrafinowanym stylu glamour – mówi Paul Marciano. Jej unikatowy styl najlepiej oddaje ducha najnowszej kolekcji, w której dominują luksusowe materiały i efektowne kroje.
Kolekcja prezentuje szeroki wybór dodających pewności siebie garniturów, sukienek w kształcie klepsydry, a także dzianin i zestawów o błyszczących, aksamitnych fakturach.
Rodríguez nie ukrywa swojej miłości do Guess. Kolekcje marki uważa za wyjątkowo kobiece i ponadczasowe. – Zaproszenie do nowej kampanii Guess i Marciano by Guess to dla mnie prawdziwy zaszczyt – podsumowuje modelka.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.