Ma kilka rozmiarów i wersji kolorystycznych, a centralne miejsce zajmuje na niej logo – podwójne „G”, opatentowane po raz pierwszy przez Gucci w 1971 r. Dyrektor kreatywny włoskiej marki Alessandro Michele po raz kolejny nurkuje do jej archiwów i w twórczym akcie balansuje między historią a współczesnością.
Torebka Gucci „Blondie” zadebiutowała na wybiegu pokazu Love Parade w Los Angeles. I podobnie jak tamta kolekcja, po raz kolejny odzwierciedla zamiłowanie Alessandra Michelego do tworzenia eklektycznych mieszanek, w których przeplatają się epoki, momenty i style.
Głównym elementem modelu zostało podwójne „G” – logo, które po raz pierwszy pojawiło się w dokumentach patentowych Gucci w 1971 r. Na nowej torebce jest duże, złote i wyraziste. Tłem jest dla niego klasyczna kolorystyka – kość słoniowa i koniakowy brąz, czerń, zieleń i tkanina pokryta monogramem marki. „Blondie” występuje w kilku rozmiarach. Bywa tradycyjną listonoszką, którą można nosić na ramieniu i na krzyż oraz która pomieści wszystkie codzienne niezbędniki, bywa także minitorebką na wieczór. W tej wersji zamiast szerokiego paska z płótna lub skóry ma łańcuszek, który można odpiąć i uczynić z niej w ten sposób gustowną kopertówkę.
Premierze nowego modelu towarzyszy kampania, którą zrealizowano w Nowym Jorku.
Dyrektor kreatywny: Alessandro Michele
Art direction: Christopher Simmonds
Zdjęcia i film: Angelo Pennetta
Makijaż: Thomas de Kluyver
Włosy: Paul Hanlon
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.