Premierowo na Vogue.pl Supergwiazdy w kampanii BOSS
Odmieniona marka BOSS wita nowy sezon kampanią #BeYourOwnBoss z udziałem gwiazd – supermodelek Kendall Jenner, Hailey Bieber i Joan Smalls, tiktokerem Khabym Lame, raperem Future, wokalistą k-pop Lee Min-ho, bokserem Anthonym Joshuą, tenisistą Matteo Berrettinim i biegaczką Alicą Schmidt.
Marka z 50-letnią tradycją przechodzi metamorfozę. BOSS planuje szeroko zakrojone zmiany, które zwiastuje kampania na sezon wiosna-lato 2022 z udziałem gwiazd. Pod hasłem #BeYourOwnBoss podpisują się ambasadorzy brandu: supermodelki Kendall Jenner, Hailey Bieber i Joan Smalls, tiktoker z Senegalu Khaby Lame, amerykański raper Future, wokalista k-pop Lee Min-ho, brytyjski bokser Anthony Joshua, włoski tenisista Matteo Berrettini i niemiecka biegaczka Alica Schmidt. Każdy z bohaterów zdjęć mistrza portretów Mikaela Janssona żyje według własnych reguł. Gwiazdy nie pozwalają innym sterować swoim życiem, to oni przejmują nad nim kontrolę, by zostać szefami samych siebie.
Kendall, która zaczynała karierę jako dziecko w rodzinnym reality show „Z kamerą u Kardashianów”, należy do nowego pokolenia supermodelek, które oprócz pracy na wybiegu, sesjach zdjęciowych dla magazynów i w kampaniach marek, buduje własną markę osobistą. Jako jedna z najpotężniejszych gwiazd na Instagramie wielokrotnie zdobywała rekordową liczbę lajków za swoje zaskakujące kadry.
Uchodzi też za ikonę stylu generacji Z, podobnie jak jej przyjaciółka Hailey Bieber. Modelka wywodząca się z aktorskiej rodziny, żona Justina Biebera i osobowość telewizyjna każdą kreacją – i na czerwonym dywanie, i na co dzień – udowadnia, że jej wyrazisty styl inspiruje miliony dziewczyn na całym świecie.
W kampanii BOSS towarzyszy im Joan Smalls, jedna ze współczesnych supermodelek, które tak jak kiedyś Claudia Schiffer, Naomi Campbell i Cindy Crawford łączą występy na wybiegach z niezagrożoną pozycją gwiazdy. Portorykanka jako jedna z pierwszych Latynosek wdarła się na szczyt branży mody.
Obok supermodelek pojawili się także influencerzy, sportowcy i idole z całego świata. Pochodzący z Atlanty raper Future przełamuje stereotypy na temat muzyki i mody. Wokalista i aktor Lee Min-ho, najchętniej obserwowany influencer w swoim kraju, udowadnia, jaką potęgą jest dzisiaj kultura jego rodzinnej Korei Południowej.
Świat sportu reprezentują Brytyjczyk, Włoch i Niemka. Tenisista Matteo Berrettini, numer siedem na świecie, słynie nie tylko ze sprawności na korcie, lecz także elegancji. Nic dziwnego, że Anna Wintour zaprosiła go ostatnio na galę MET. Nie mogło zabraknąć także przedstawiciela Wielkiej Brytanii, boksera Anthony’ego Joshuy. Pełniący funkcję ambasadora BOSS od 2019 r. sportowiec dwukrotnie zdobył mistrzostwo świata w wadze ciężkiej. Z rodzinnego kraju firmy BOSS pochodzi lekkoatletka Alica Schmidt, olimpijka z Tokio z 2020 r.
Na stałe z marką BOSS związał się Khaby Lame, który zadebiutował na wybiegu podczas ostatniego tygodnia mody w Mediolanie. Tiktoker słynie z sarkastycznych skeczy, które przekazują pozytywne przesłanie. „Nie warto komplikować sobie życia”, zdaje się mówić Senegalczyk, wpisując się w motto #BeYourOwnBoss. Mieszkający we Włoszech influencer zdobył na TikToku ponad 120 mln fanów, co czyni go jedną z najchętniej obserwowanych osób na świecie.
To nie wszystkie zmiany, które planuje BOSS. Pod kierownictwem prezesa zarządu Daniela Griedera opracowano ambitne plany. Śmiałe nowe logo nabrało siły, stanowczości i subtelności zarazem. BOSS od 50 lat kojarzy się z precyzyjnym krawiectwem, eleganckimi dodatkami oraz szeroką gamą akcesoriów, w tym zapachów. Zgodnie z założeniami firmy, do 2025 r. globalne zyski mają się podwoić dzięki dotarciu do przedstawicieli generacji Z przez interaktywne platformy, współpracę z influencerami i jeszcze bardziej nowoczesne projekty. Kampania #BeYourOwnBoss z manifestem niezależności trafiającym do młodego pokolenia to początek nowej ery dla BOSS.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.