Symbol młodzieńczego buntu, element klasycznego stylu, a także sposób, by wyrazić siebie. Kultowe dżinsy Levi’s® 501® w przyszłym roku będą obchodzić 150. rocznicę powstania. Do najnowszej kampanii marka zaprosiła pięcioro wizjonerów, którzy doskonale obrazują ducha słynnego modelu, wśród nich Hailey Bieber i Barbie Ferreirę.
Rozporek na guziki, prosta nogawka i czerwona wszywka – to elementy charakterystyczne dla kultowych spodni Levi’s® 501®. Pozostając jednak otwartą na trendy, marka proponuje nowe wersje – w tym roku są to Levi’s® 501® 90s oraz Levi’s® 501® 90s Shorts, nawiązujące do nonszalanckiego stylu późnych lat 90. Odzwierciedlają go luźniejszy fason w biodrach i nogawkach.
W kampanii marki udział wzięli: Barbie Ferreira, znana z serialu „Euforia”, modelka Hailey Bieber, DJ-ka i producentka Peggy Gou, projektant, artysta i członek A$AP Mob, A$AP Nast, oraz gwiazda angielskiego footballu i działacz na rzecz dzieci, Marcus Rashford. To osoby, którą wnoszą własną perspektywę do wszystkiego, co robią. W spotach podzielą się historiami, które na zawsze zmieniły ich drogę.
Dla marki Levi’s® takim przełomowym momentem był maj 1873 roku, kiedy firma Levi Strauss & Co. dostała patent na miedziane nity do swoich dżinsowych kombinezonów. To wtedy zaczęła się historia oryginalnego modelu Levis® 501®, która trwa już niemal 150 lat. Lat, podczas których miliony ludzi na całym świecie nadawały swój własny charakter.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.