Hailey Bieber i Jaden Smith w kampanii Levi’s
Modelka i aktor pojawili się w nowej sesji celebrującej odwagę w dążeniu do lepszego jutra, a utrzymanej w klimacie Woodstocku, festiwalu, który dowiódł sprawczej siły muzyki.
– Kochamy tę kampanię i cieszymy się, że możemy się nią z wami podzielić. Mamy nadzieję, że przyniesie wam odrobinę radości – mówi Dyrektorka Marketingu Levi’s, Jen Sey. Założeniem akcji jest szerzenie radości płynącej z muzyki, która daje nadzieję w trudnych czasach. Co prawda w wyniku globalnej izolacji odwołano koncerty na żywo, ale wielu artystom udaje się tworzyć wspólnoty fanów podczas występów online. Levi’s także sięga po nasze najlepsze wspomnienia związane z muzyką, zapraszając nas do świata festiwali.
Marka organizowała inicjatywę Levi’s Tailor Shops na całym świecie, oferując możliwość personalizacji ubrań. Podczas Coachelli i zeszłorocznej kampanii festiwalowej dla kultowego modelu 501, fani mogli oglądać Hailey Bieber. Tera żona Justina razem z Jadenem, synem Willa Smitha, zostali twarzami najnowszej kampanii. Autentyczność Hailey i aktywizm ekologiczny Jadena stanowią inspirację dla ich rówieśników.
– Gdy patrzę na te zdjęcia, wspominam Woodstock w 1969 roku. To były trzy dni aktywizmu, optymizmu i kreatywności – opowiada Sey.
Marce Levi’s od zawsze zależy na inkluzywności, demokracji i wspieraniu młodzieży. Sam Levi Strauss odważnie walczył o lepsze jutro. Opuścił swoje rodzinne strony w Bawarii w poszukiwaniu lepszego życia na wybrzeżach Kalifornii. Otworzył pasmanterię, a pierwsze zyski przeznaczył na lokalny sierociniec. Dzisiejsza młodzież też dąży do stworzenia lepszego świata. Młodzi ludzie mogą mocno odczuć negatywny wpływ obecnego kryzysu, ale optymizm, poczucie wspólnoty i tożsamości pomoże im przetrwać.