Historia marki Savicki sięga lat 70. ubiegłego wieku. U jej podstaw leży służenie drugiemu człowiekowi. Członkowie rodziny Sawickich od zawsze kierują się filozofią Share Your Love, tak w życiu, jak i w biznesie. Dla klientów przygoda z firmą zaczyna się od biżuterii, która wzbudza największe emocje – pierścionków zaręczynowych.
– Dzielenie się miłością to dla nas towarzyszenie naszym klientom w najpiękniejszych momentach życia, ale i niesienie wsparcia i pomocy, na miarę naszych możliwości. Pewnego dnia zadzwoniła do nas mama głuchoniemego chłopca. Powiedziała, że potrafi skręcać meble i poprosiła, byśmy go zatrudnili. Postąpiliśmy zgodnie z wyznawanymi przez nas wartościami i od razu przyjęliśmy go do pracy. Jest z nami do dziś, tak jak ponad 20 innych głuchoniemych złotników – opowiada Jakub Sawicki, młodszy syn założycieli marki. Wartości, którymi wraz z bratem Pawłem kierują się w biznesie, są bliskie tym, które towarzyszą im w życiu prywatnym. – Jest dla nas jasne, że służenie drugiemu człowiekowi jest jedyną drogą do szczęścia – mówi.
Przeznaczenia nie oszukasz
Paweł Sawicki początkowo naprawiał biżuterię klientów swoich rodziców, którzy zajmowali się złotnictwem. – Bardzo szybko urzekły mnie towarzyszące temu emocje. Niezmiernie dużo satysfakcji sprawiało mi przywracanie dawnego piękna biżuterii i obserwowanie szczęścia oraz radości klientów – często nie spodziewali się takich spektakularnych efektów – wspomina. Gdy ambicje rosły, postanowił tworzyć własne modele. – Kolejnym etapem było tworzenie biżuterii ślubnej, pierwszych wzorów pierścionków zaręczynowych i obrączek – opowiada Paweł Sawicki. Czuł się spełniony, widząc radość na twarzach klientów, którzy powierzali rodzinie Sawickich oprawę jednych z najważniejszych chwil w ich życiu. Zostało tak do dziś.
Idealny pierścionek zaręczynowy
– Kolekcja The Light powstała z potrzeby oddania w ręce naszych klientów idealnego pierścionka zaręczynowego. Gdy zdaliśmy sobie sprawę, jaki powinien być, zaprojektowaliśmy go, wkładając w to całe serce, wiedzę i umiejętności – wspomina Paweł Sawicki. Osiągnięty został w nim kompromis między maksymalną brylancją kamienia, funkcjonalnością i bezpieczeństwem oprawy.
Dziś SAVICKI po raz kolejny wychodzi naprzeciw swoim klientom, rozszerzając ofertę o obrączki partnerskie Sign of Love. Ich pomysłodawcą jest Tomasz Osman, prezes zarządu i współwłaściciel marki. – To bezpośrednia odpowiedź na zmieniające się potrzeby. Statystyki jasno wskazują, że młodzi ludzie coraz rzadziej zawierają formalne związki, których symbolem są obrączki ślubne. Obrączki partnerskie są synonimem miłości i wzajemnej deklaracji przynależności do siebie. Symbolem miłości, nie małżeństwa – mówi. A miłość jest dla marki SAVICKI wartością nadrzędną. – Pierwszym produktem, jaki kupują nasi klienci, jest najczęściej pierścionek zaręczynowy. To on rozpoczyna podróż, w którą wspólnie wyruszamy. Towarzyszymy naszym klientom w takich chwilach, jak ślub, narodziny dziecka, sukcesy, święta czy jubileusze – opowiada Jakub Sawicki. Tą radością SAVICKI dzieli się też z innymi. Otwierając każdy nowy sklep, marka prowadzi sprzedaż biżuterii z serii „Kluczyki do szczęścia”, z której dochód przeznacza na działalność Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Jubiler nowej ery
We wspomnianych salonach jubilerskich marki SAVICKI główną rolę odgrywa stół TryOn. Wyposażony w ponad 300 idealnie odwzorowanych atrap pierścionków i obrączek, gwarantuje niezapomniane doświadczenia zakupowe. – Jest to pierwsze w tej części Europy rozwiązanie umożliwiające klientom fizyczne przymierzanie biżuterii zaręczynowej i ślubnej bez udziału konsultantów – mówi Tomasz Osman, który współtworzy markę SAVICKI od 2016 r. Wówczas wraz Jakubem i Pawłem Sawickimi skoncentrowali się na e-commerce, technologii i wyróżnikach marki, a za największe wyzwanie tego czasu uważają sprzedaż luksusowej biżuterii przez internet.
– Chcieliśmy by klient czuł się bezpiecznie kupując luksusową biżuterię przez internet. Byliśmy przekonani co do jakości produktów SAVICKI, więc od początku oferowaliśmy klientom choćby 120 dni na zwrot czy obsługę klienta dostępną w godzinach 8:00 – 24:00. Dziś, dzięki usłudze SAVICKI Care+, biżuteria naszej marki jest objęta dożywotnią opieką, łącznie z korektami i czyszczeniem – opowiada Tomasz Osman. Obecna strategia marki SAVICKI skupia się na stworzeniu ekosystemu pomiędzy online i offline.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.