Plebiscyt IBSA Valuance Icons wyłoni najbardziej innowacyjną i bliską pacjentom klinikę medycyny estetycznej
Czy można być liderem profilaktyki pro-aging? IBSA Derma Polska organizuje właśnie plebiscyt dla klinik medycyny estetycznej IBSA Valuance Icons. To ukoronowanie programu IBSA Valuance polegającego na bliskim partnerstwie z ekspertami medycyny estetycznej, a także na wspieraniu ich w rozwoju w tej dziedzinie.
Bezrefleksyjna pogoń za młodością już dawno jest passé. Do lamusa odchodzą zabiegi odmładzające, które były obietnicą niemal niemożliwego i kreowały niezdrowe porównywanie się z osobami dużo młodszymi. Dziś metryka nie ma takiego znaczenia, jak twarz i ciało w dobrej kondycji. Aby ją jak najdłużej zachować, promowane są procedury pro-agingowe – takie, które stymulują skórę do naturalnych procesów regeneracji i odnowy na wielu poziomach i przekładają się na dłuższe, sprawniejsze i piękniejsze życie. To tendencja, którą promuje IBSA Derma Polska będąca częścią globalnego koncernu farmaceutycznego IBSA Group.
Nowa definicja piękna
Przez wiele lat promowany był konkretny kanon piękna – zarówno ten dotyczący samego typu urody, jak i indywidualnych cech związanych z genetyką czy stylem życia. Dziś najważniejsze w rozmowie o pięknie jest wyjście poza schemat myślenia o wcześniejszych ograniczeniach. Nawet na czerwonych dywanach pojawiają się gwiazdy, które promują trend pro-aging: nie ukrywają zmarszczek, celebrują siwe pasma włosów i są dalekie od pogoni za doskonałością. Piękno nie ma ram wiekowych, nie jest zarezerwowane wyłącznie dla osób 20- czy 30-letnich. To innowacyjne podejście charakteryzuje filozofię IBSA Derma Polska. Zgodnie z tymi założeniami marka stworzyła program IBSA Valuance. Jego celem jest nawiązanie partnerstwa ze specjalistami medycyny estetycznej, a także wspieranie poszerzania kompetencji ekspertów.
Cztery filary wartości
Unikatowy charakter programu, marka IBSA Derma Polska postanowiła podkreślić organizując plebiscyt IBSA Valuance Icons, przeznaczony dla wyjątkowych klinik medycyny estetycznej. Takich, które mają podobną do IBSA filozofię i stawiają na holistyczne podejście do profilaktyki anti-aging. W plebiscycie marka IBSA Derma Polska wyróżnia cztery filary działalności, które odpowiadają czterem kategoriom plebiscytu. Pierwszą nagradzaną kategorią – są ludzie, troska o nich i ich poczucie komfortu. Wyróżnione zostanie wdrażanie działań, które mogą poprawić opiekę nad pacjentami i odpowiedzieć na potrzeby i wymagania osób korzystających z zabiegów w klinikach medycyny estetycznej.
Drugą kategorią jest innowacja. Marka będzie oceniać zmianę obecnych rozwiązań na bardziej zaawansowane. To przestrzeń, w której wprowadzane są najbardziej nowoczesne technologie w codziennej pracy lekarzy i kosmetologów, by poprawić komfort pacjentów. Trzecia kategoria oznacza jakość, bez względu na okoliczności. A za jakością kryją się nie tylko sprawność i efekt przeprowadzanych zabiegów, ale przede wszystkim bezpieczeństwo korzystających z nich osób.
Ostatnią, czwartą kategorią jest odpowiedzialność. Eksperci podlegający programowi IBSA Valuance Icons mają zadanie wykraczać poza schematyczne myślenie, aby odpowiadać na potrzeby pacjentów, ich edukację, i proponować najbardziej innowacyjne rozwiązania. Każda klinika startująca w plebiscycie może wziąć udział, zgłaszając się do jednej lub więcej spośród czterech opisywanych kategorii (Ludzie, Innowacja, Jakość, Odpowiedzialność).
Jury konkursu
Wyjątkowy plebiscyt wymaga wyjątkowego jury, w którym zasiądą szanowani eksperci związani z branżą medycyny estetycznej. Przewodniczącą jury IBSA Valuance Icons jest dr Monika Nunberg-Sawicka, uznana lekarka medycyny estetycznej i współzałożycielka Polskiego Towarzystwa Mezoterapii. Do kapituły jurorów przynależą również: Marek Dończyk – Business Unit Manager Dermoaesthetic Department IBSA Poland, z 20-letnim doświadczeniem w branży farmaceutycznej, Emilia Garłowska – doktor nauk biologicznych oraz menedżer ds. komunikacji naukowej i edukacji w IBSA Poland, Ewa Świgoń – CEO agencji Com & Media, Artur Raba – trener biznesu, mówca motywacyjny, mentor kariery i twórca podcastu „Giganci zarządzania”, oraz Marcin Tomasik – prawnik, współzałożyciel kancelarii Tomasik Jaworski.
Podsumowaniem plebiscytu będzie uroczysta gala wręczenia nagród we wrześniu 2023 roku. Jury oprócz nominacji finalistów przyzna także nagrodę specjalną za całokształt ich osiągnięć – GOLD Valuance ICON. Nagrodzeni w plebiscycie otrzymają kryształowe statuetki, jak również uprawnienia do używania logo IBSA Valuance ICON, które jest ukoronowaniem profesjonalizmu, wieloletniego doświadczenia i wyjątkowego zaufania pacjentów.
Aby wziąć udział w plebiscycie, należy zgłosić swoją klinikę, wypełniając krótki formularz zgłoszeniowy na stronie ibsaicons.pl do 14 lipca 2023 roku. Lista laureatów zostanie opublikowana na stronie www.ibsaderma.pl oraz w magazynie „Forbes Women”. Udział w plebiscycie jest bezpłatny.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.