Elementy od lat udowadniają, że basic może być wyjątkowy. Z okazji Dnia Kobiet marka rusza z kampanią, której przekaz jest jasny: ubrania stają się wyjątkowe dzięki temu, że my takie jesteśmy. Najnowszą kapsułową kolekcją Elementy chcą celebrować kobiecą różnorodność.
– Kobiety aż nazbyt często muszą zmagać się z komentarzami na temat swojego wyglądu i stawiać czoła własnym kompleksom. Przy tworzeniu nowej kolekcji towarzyszyła nam myśl, by kobiety dobrze czuły się w swojej skórze i w ubraniach, które noszą – mówi Marta Garbińska-Włodarczyk, prezeska zarządu marki Elementy.
Założeniem nie tylko tej, ale i wszystkich kolekcji marki jest podkreślenie naturalnego piękna kobiet, zapewnienie im swobody i pewności siebie. Dlatego nie ma tutaj mowy o przytłaczających fasonach. W kolekcji znajdziemy ponadczasowe trencze, które przetrwają lata. Na specjalne okazje z pewnością sprawdzi się garnitur w śmietankowym kolorze. Świetnie prezentują się koszule – błękitne, żółte i białe w kompletach z szortami. Na uwagę zasługuje także koszulowa sukienka ze stójką oraz wieczorowa na ramiączkach. Mocno wyróżniają się swetry w odcieniach soczystej zieleni i pomarańczy. W tym samym fasonie – z dekoltem V i przedłużonym kołnierzem. A z elementowych podstaw nie mogło zabraknąć topów, t-shirtów oraz bawełnianych sukienek.
Wiosnę zapowiadają lżejsze, bardziej przewiewne materiały, takie jak wiskoza, len, organiczny lyocell czy bawełna.
Wszystkie ubrania z kapsułowej kolekcji Elementów są dopasowane do różnych typów sylwetek i dostępne w poszerzonej rozmiarówce.
W towarzyszącej premierze kolekcji sesji autorstwa Macieja Nowaka występują kobiety, które na pierwszy rzut oka różnią się niemal wszystkim. W minimalistycznej estetyce zdjęć widać łączącą je energię, bliskość i zrozumienie. Dzięki oszczędnej scenografii na pierwszy plan wysuwają się kobiety – wyjątkowe w swojej różnorodności.
Zdjęcia: Maciej Nowak
Produkcja Art direction: Klara Ogielska-Bernecka / Elementy
Modelka: Magdalena Grzeszcz (AS Management), Anna Imiela (AS Management), Wioletta Rudko (Uncover Models)
Stylizacja: Paweł Kędzierski (Van Dorsen Artists)
Makijaż: Aga Brudny (Art Faces)
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.