Ponad 26 lat doświadczenia, 45 zrealizowanych inwestycji oraz 6 tys. oddanych do użytku lokali. Przy czym trójmiejski deweloper Invest Komfort stawia na nieszablonowe rozwiązania nie tylko w architekturze. Najnowsza kampania poświęcona kameralnemu osiedlu Opacka w Gdańsku-Oliwie i przygotowana we współpracy z portrecistą Jackiem Porembą to prawdziwe arcydzieło.
Chociaż pierwsze wzmianki o Oliwie pojawiły się jeszcze w 1186 roku, kiedy funkcjonowała jako wieś klasztorna opactwa cystersów, to okres baroku przyjmuje się za czas jej najintensywniejszego rozwoju. Wtedy wybudowano tu kilka dworów, Spichlerz Opacki, w którym dziś mieści się Oddział Etnografii Muzeum Narodowego, park Oliwski, gdzie ucztowali caryca Anna Iwanowna i król August III Sas, oraz arcykatedrę kryjącą we wnętrzach 23 ołtarze, epitafia i XVIII-wieczne ograny. Złoty wiek Oliwy stał się także punktem wyjścia do kampanii „Czas tworzy wartość” dewelopera Invest Komfort, odpowiedzialnego za budowę kameralnego osiedla zlokalizowanego w sąsiedztwie zabytkowych skarbów miasta.
Na komunikację marketingową składają się cztery portrety – kobiety, mężczyzny, chłopca i psa – nawiązujące do malarstwa z XVII wieku, a także strona internetowa kampanii oraz film dokumentujący prace nad projektem. We wszystkich przedstawieniach na pierwszy plan wybija się to, jak estetyka baroku współgra ze współczesnymi motywami, co ma za zadanie oddać klimat nowoczesnych apartamentów wkomponowanych w historyczne otoczenie. – Do współpracy zaprosiliśmy najwyższej klasy twórców: portrecistę Jacka Porembę, nagradzaną kostiumografkę Katarzynę Lipińską oraz reżysera filmów dokumentalnych Macieja Puczyńskiego – mówi koordynator kampanii Norbert Miętki. Prace wspierali również eksperci z gdańskiego Muzeum Narodowego. Producentem sesji i filmu był Film Reaktor, a za strategię oraz kreację odpowiadała agencja Communication Unlimited.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.