Kwieciste wzory, uniseksowe modele i sportowy fason – kapsułowa kolekcja stworzona przez Kenzo we współpracy z marką Vans to hołd złożony kulturze skejterów.
W kolekcji-wiosna 2020 KENZO x Vans znalazły się kwieciste wzory – zarówno na luźnych t-shirtach, jak i legendarnych Vansach Old-Skool. Została zainspirowana skejterskim stylem, ale przełamana archiwalnymi kwiatami z poprzednich kolekcji Kenzo. Do wyboru mamy trzy różne wzory legendarnych, uniseksowych sneakersów Vansa – Sk8-Hi i Old-Skool. Za projekt kolekcji odpowiada dyrektor kreatywny Kenzo, Felipe Oliveira Baptista.
Kolekcji, na którą złożyło się 46 sztuk ubrań i butów, towarzyszą też akcesoria takie jak plecaki, torby i czapki. Wśród nich modele uszyte w 100 proc. z organicznej bawełny. Uzupełnieniem dla kolekcji jest ekskluzywna deskorolka, stworzona we współpracy z The Skateroom. Do sprzedaży trafi ich tylko 150 sztuk. Całość zysku ze sprzedaży zostanie przekazana na rzecz wsparcia projektu skejterskiego na Jamajce, który wspiera zagrożoną młodzież.
Za zdjęcia do kampanii odpowiada Ari Marcopoulos, który sfotografował siedmiu przyjaciół skejterów z Los Angeles (Tre’Veon Ladson, Tyron Watts, Vincent Nava, Omoye Brown, Surish Singh, David Branom oraz Rebecca L’Amore).
Kolekcja będzie dostępna w sklepach Kenzo i na stronie marki od 17 czerwca.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.