
Pod hasłem „#MosturiseLikeADerm – Dermatologiczna Pielęgnacja Dla Każdego” w połowie lutego odbył się edukacyjny event marki CeraVe. Wydarzenie o immersyjnej formule zostało uświetnione przez obecność dr. Muneeba Shaha, znanego milionom osób na całym świecie jako DermDoctor.
Marka CeraVe, znana z dermokosmetyków opartych na ceramidowej formule, dała jedną z lepszych lekcji o nawilżaniu i codziennym wzmacnianiu bariery skórnej. W połowie lutego w warszawskiej przestrzeni Mysia 3 zorganizowała event z udziałem najsłynniejszego skindoktora na TikToku – dr. Muneeba Shaha znanego jako DermDoctor (tylko na tej jednej platformie obserwuje go prawie 19 mln osób).

Uczestnicy mieli okazję zdobyć wiedzę na temat pielęgnacji twarzy i ciała za pomocą #SkinChatu z udziałem prof. dr n. med. Wioletty Barańskiej-Rybak, dermatolożki z Kliniki Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, skinfluencerki Katarzyny Wegner-Malczyk (@myskinstoryy) oraz influencerki i modelki Sylwii Butor. Na gości czekały też inne atrakcje, takie jak „Skintallacje” w postaci gigantycznego Balsamu Nawilżającego (bestseller marki CeraVe), do którego można było wejść i zanurzyć się w gąbeczkach w kształcie ceramidów, czy strefa z Nawilżającą Emulsją (kolejny bestseller marki), w której odbywał się „ceramidowy” prysznic w formie kolorowego konfetti.


Zaloguj się, aby zostawić komentarz.