Kosmetyki IOSSI: Naturalny komfort
Naturalnie skuteczne, wielokrotnie nagradzane, pięknie pachnące - takie są właśnie kosmetyki polskiej marki IOSSI. Przebadane pod kątem cery wrażliwej wspierają codzienną pielęgnację skóry wymagającej, czyniąc ją promienną i szczęśliwą. Klienci zakochali się bez reszty w linii basic, a profesjonalne makijażystki stosują u największych gwiazd ekranu. Wraz z rozwojem, marka postanowiła wszystkich zaskoczyć. Wprowadziła linię PRO - naturalne, technologicznie nowoczesne kosmetyki, które są zarazem ultrawygodne w codziennym stosowaniu oraz zjawiskowo prezentują się na półce.
Linię IOSSI PRO, opartą na synergii biozgodnych komponentów, prebiotyków i witamin w profesjonalnych stężeniach, stworzono z myślą o przywróceniu skórze wrażliwej uczucia komfortu. Kosmetyki wyróżniają naturalne składy i skuteczność formuł potwierdzona badaniami. Miłym dodatkiem są również przyjemne zapachy produktów, dzięki którym proces aplikowania staje się prawdziwym rytuałem. Szerokie jest również spektrum działania produktów IOSSI PRO – od nawilżenia przez rozjaśnienie po dogłębną regenerację.
– Linia IOSSI PRO została wymarzona i opracowana w taki sposób, by każdy z kosmetyków pobudzał sensorycznie, niósł przyjemność z codziennego stosowania, cieszył od momentu sięgnięcia po piękne, wygodne opakowanie, energetyzował zapachem, zachwycał lekką konsystencją, łatwością rozprowadzania i wchłaniania – opowiada Joanna Hołuj, założycielka IOSSI oraz autorka receptur kosmetyków. – Zależało nam, by linia IOSSI PRO uchwyciła naszą pasję. Kosmetyki prezentujemy jako małe dzieła sztuki – piękne na zewnątrz, o zachwycającym wnętrzu. Po uwielbianych przez klientów kosmetykach IOSSI postanowiliśmy wprowadzić propozycje o lżejszych formułach. Rozwój IOSSI pozwolił nam zamarzyć o pięknych opakowaniach dla nowych, specjalistycznych produktów – dodaje.
Lekkie produkty do pielęgnacji
Na gamę IOSSI PRO składają się produkty o lekkich i skutecznych recepturach, które pozwalają opiekować się skórą każdego dnia. Deep Hydration Prebiotic & Peptide Rejuvenating Face Cream to intensywnie nawilżający krem do twarzy z prebiotykami i naturalnymi peptydami. W Ultra-Rich Multivitamin Wrinkle Smoothing Face Cream – multiwitaminowym, bogatym i odżywczym kremie o tym samym zastosowaniu – zawarto bakuchiol, witaminę C i niacynamid. Linia IOSSI PRO oferuje też aż trzy serum: C-Shot Luminescent Skin Antioxidant Vitamin Treatment z 10% witaminą C, B3-shot Calm & Clarify Vitamin Treatment – wodne serum dla cery problematycznej, oraz Q10-shot Youth Booster Oil Serum z koenzymem Q10 o działaniu regenerującym. O ostatni szlif codziennej pielęgnacji pomaga zadbać antyoksydacyjna, miejska mgiełka-tonik Antioxidant City Face Mist. Marka IOSSI nie zapomniała też o pielęgnacji pozostałych partii ciała. Nawilżający balsam do ciała o szybkim wchłanianiu zawiera naturalne prebiotyki przywracające natychmiast ulgę szorstkiej skórze.
Estetyka i ekologia
Formuły kosmetyków IOSSI powstają w laboratorium marki w zgodzie z zasadą zrównoważonego rozwoju. Przechodzą badania, m.in. pod kątem wsparcia cery wrażliwej oraz codziennej pielęgnacji skóry wymagającej, narażonej na miejskie zanieczyszczenia środowiskowe. Czarno-biała, szklana oprawa linii IOSSI PRO odzwierciedla estetyczne fascynacje Joanny Hołuj, z zawodu graficzki. Przejawia się w niej zachwyt sztuką japońską i minimalistycznym wzornictwem. Szklane zbiorniczki, w tym buteleczki typu airless, to przede wszystkim ekologiczne rozwiązania nie tylko wygodne dla użytkowników, lecz także bezpieczne dla formuł kosmetyków.
W trakcie tworzenia nowych formuł kosmetyków cały zespół marki IOSSI testuje je na sobie. – Jesteśmy swoimi odbiorczyniami i pierwszymi klientkami, jeszcze zanim przekażemy kosmetyki do badań w niezależnym, certyfikowanym laboratorium. Każda z nas ma inną cerę i inne potrzeby – nie można więc wymarzyć sobie lepszych testerek. Najpierw same chcemy pokochać nowości IOSSI – wtedy mamy pewność, że mogą śmiało wyruszyć w świat i zdobywać serca innych klientów – tłumaczą.
Ciałopozytywna kampania
Wraz z premierą linii IOSSI PRO, zespół marki zapragnął też poruszyć temat samoakceptacji i ciałopozytywności. W trakcie tworzenia kampanii promującej najnowszą gamę kosmetyków przed obiektywem fotografa nie stanęły więc profesjonalne modelki, a osoby, które pracowały nad powstaniem produktów. – Szukałyśmy modelek, które wyraziłyby to, co chcemy przekazać. Tak narodził się pomysł – teraz tak naturalny i oczywisty – byśmy twarzami produktów zostały my same: Joanna – właścicielka marki, Małgorzata – technolożka, Anna – kierowniczka produkcji, Ewa – specjalistka ds. SoMe, Agata – kierowniczka sprzedaży, Paulina z działu produkcji i etykietowania oraz Ania – specjalistka ds. administracji – mówi Joanna Hołuj.
Choć zespół marki IOSSI różni się od siebie wiekiem, bagażem doświadczeń czy wyglądem, łączy go ogromna miłość do wykonywanego zawodu. Akceptacja ciała to przecież nie wszystko. Równie ważne jest docenianie siebie na innych polach – zawodowym czy rodzinnym. Zespół IOSSI w ramach kampanii IOSSI PRO przypomina, że wymagania stawiane kobietom są zbyt wysokie. Tak powstał manifest feministyczny na miarę naszych czasów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.
Wczytaj więcej