Znaleziono 0 artykułów
21.05.2024

Iris Law ambasadorką ekologicznej kampanii Guess Jeans

21.05.2024
Iris Law została ambasadorką ekologicznej kampanii Guess Jeans (Fot. Rafael Pavarotti)

Dzięki technologii Guess Airwash marka zmienia sposób produkcji jeansów. Ambasadorką kolekcji została modelka i it-girl Iris Law.

Marka Guess Jeans wprowadza innowacyjne rozwiązania w dziedzinie zrównoważonej mody. Twarzą kampanii została Iris Law, angielska modelka i it-girl. Sfotografowana przez Rafaela Pavarottiego, doskonale oddaje ducha nowoczesnej kobiety – Iris idealnie odzwierciedla wizerunek ikony. Jej innowacyjne spojrzenie na styl i kobiecość uosabia klasyczne piękno, które od zawsze definiowało markę Guess mówi dyrektor kreatywny marki, Nicolai Marciano.

Guess prezentuje klasykę w nowoczesnym wydaniu

Kolekcja idealnie sprawdzi się dla miłośników klasycznych jeansów. Oferuje osiem wariantów efektu sprania, które można znaleźć na spodniach, koszulach i kurtkach. Kobiety mogą wybierać spośród fasonów skinny, mom jeans i prostych ze średnim stanem, a mężczyźni mają do dyspozycji modele skinny, slim, straight i relaxed. Kolekcja inspirowana jest kultowymi wzorami z lat 80. i 90., co widać w takich elementach jak t-shirty, bluzy z kapturem, bomberki i puchowe kurtki. Wszystko to w duchu kalifornijskiego luzu, który jest znakiem rozpoznawczym marki od czasów jej powstania.

Iris Law została ambasadorką ekologicznej kampanii Guess Jeans (Fot. Rafael Pavarotti)

Technologia Guess Airwash zmienia sposób produkcji jeansów

Jednym z najważniejszych elementów nowej kolekcji jest użycie technologii Guess Airwash, która na nowo definiuje proces produkcji jeansów. Zastępując tradycyjne pranie kamieniami pumeksowymi, marka postawiła na ekologiczne rozwiązanie, które ma minimalizować zużycie wody, zastępując ją w dużej mierze pęcherzykami powietrza.

Hela Kozak
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Iris Law ambasadorką ekologicznej kampanii Guess Jeans
Proszę czekać..
Zamknij