Dzięki technologii Guess Airwash marka zmienia sposób produkcji jeansów. Ambasadorką kolekcji została modelka i it-girl Iris Law.
Marka Guess Jeans wprowadza innowacyjne rozwiązania w dziedzinie zrównoważonej mody. Twarzą kampanii została Iris Law, angielska modelka i it-girl. Sfotografowana przez Rafaela Pavarottiego, doskonale oddaje ducha nowoczesnej kobiety – Iris idealnie odzwierciedla wizerunek ikony. Jej innowacyjne spojrzenie na styl i kobiecość uosabia klasyczne piękno, które od zawsze definiowało markę Guess – mówi dyrektor kreatywny marki, Nicolai Marciano.
Guess prezentuje klasykę w nowoczesnym wydaniu
Kolekcja idealnie sprawdzi się dla miłośników klasycznych jeansów. Oferuje osiem wariantów efektu sprania, które można znaleźć na spodniach, koszulach i kurtkach. Kobiety mogą wybierać spośród fasonów skinny, mom jeans i prostych ze średnim stanem, a mężczyźni mają do dyspozycji modele skinny, slim, straight i relaxed. Kolekcja inspirowana jest kultowymi wzorami z lat 80. i 90., co widać w takich elementach jak t-shirty, bluzy z kapturem, bomberki i puchowe kurtki. Wszystko to w duchu kalifornijskiego luzu, który jest znakiem rozpoznawczym marki od czasów jej powstania.
Technologia Guess Airwash zmienia sposób produkcji jeansów
Jednym z najważniejszych elementów nowej kolekcji jest użycie technologii Guess Airwash, która na nowo definiuje proces produkcji jeansów. Zastępując tradycyjne pranie kamieniami pumeksowymi, marka postawiła na ekologiczne rozwiązanie, które ma minimalizować zużycie wody, zastępując ją w dużej mierze pęcherzykami powietrza.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.