Francuska aktorka wystąpiła w trenczu w kolorze khaki z it-bag marki, a amerykański wokalista zaprezentował bardziej casualowy komplet – skórzaną bomberkę, dresy i nowe sneakersy.
Choć według ostatnich raportów to Gucci utrzymuje status najpopularniejszej marki w internecie, Balenciaga depcze mu po piętach. Pokaz mody w formie gry, wiralowe kampanie i zmiana funkcjonowania w mediach społecznościowych to tylko niektóre z ostatnich inicjatyw marki, które mogą jej pomóc zdetronizować włoski dom mody. Kluczem do sukcesu pozostają ambasadorzy, którzy kreują gusta fanów. Do grona stałych współpracowników Gucci należą takie gwiazdy jak Harry Styles, Billie Eilish czy Miley Cyrus. Teraz przyszedł czas na ruch Balenciagi.
Gwiazdami nowej kampanii marki została słynna francuska aktorka Isabelle Hupert i amerykański wokalista Justin Bieber. Niecodzienny duet gwiazd dobrze wpisał się w estetykę Balenciagi. Huppert wystąpiła w klasycznym trenczu w kolorze khaki i sandałkach na obcasie w tym samym kolorze oraz czarnej torebce do ręki z monogramem brandu. Z kolei Bieber zaprezentował bardziej casualowy komplet – skórzaną bomberkę, biały t-shirt, grafitowe dresy i nowe sneakersy. Zdjęcia zrobiła Katy Grannan, a za stylizacje odpowiadała Karla Welch.
Duet Huppert-Bieber stał się wiralem, a miłośnicy Balenciagi wychwalali Demnę Gvasaliego, dyrektora kreatywnego marki, za niesztampowe podejście do pojęcia influencerów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.