„You Got This” to hasło przewodnie tegorocznej kampanii marki adidas. Cykl filmów eksploruje zagadnienie presji w sporcie, a bohaterem kolejnego z nich jest polski piłkarz Jakub Kamiński.
Adidas w najnowszej kampanii pod hasłem „You Got This” podejmuje temat presji w sporcie. Identyfikuje momenty, które ją wywołują i pokazuje, jak oczekiwania czy też nastawienie otoczenia wpływają na osobiste przeżycia sportowców. Jakub Kamiński to bohater najnowszej kampanii. Młody piłkarz swoją karierę rozpoczynał w śląskim klubie piłkarskim GKS Szombierki Bytom, a dziś gra w jednym z najlepszych klubów niemieckiej Bundesligi – VfL Wolfsburg. W życiu sportowca wraz z sukcesem rosną również oczekiwania, a co za tym idzie – presja otoczenia. Żywym przykładem, przytoczonym przez markę, są nagłówki artykułów, pojawiąjące się po każdym meczu, który Jakub Kamiński przesiedział na ławce.
Lokalna społeczność w spocie międzynarodowej marki
W ramach kampanii adidas podjął współpracę z reżyserką Kasią Grabek, znanej z realizacji teledysków dla znanych artystów polskiej sceny muzycznej, a także licznych współprac z międzynarodowymi markami. Efektem jest film opowiadający o tym jak, zamiast skupiać się na negatywnym przekazie, można wspierać i dopingować idolów sportowych.
Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 45 w Bytomiu, do której Jakub uczęszczał w dzieciństwie, wchodzą w rolę dziennikarzy i wspólnie wydają specjalny numer gazetki szkolnej, w całości poświęcony piłkarzowi. Dla nich jest on żywą inspiracją. Z dumą chodzą po szkolnych korytarzach i biegają po tym samym boisku co ich idol. Adidas daje im szansę, by powiedzieli Kubie „You Got This!”. Ta wyjątkowa inicjatywa nie tylko zaangażowała lokalną społeczność, uczniów i nauczycieli, ale również umożliwiła fanom spotkanie z piłkarzem oraz osobiste przekazanie mu efekt pracy. Relacja z wydarzenia ujęta w kreatywnym spocie zwraca uwagę na istotny we współczesnym świecie sportu problem nadmiernego stresu i presji.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.