Idź własną drogą – zachęca raper Janusz Walczuk, który został lokalnym ambasadorem marki Converse. Współpraca z artystą zapowiada jego nowe projekty, w których wesprze go amerykański brand.
Janusz Walczuk – raper, wokalista, producent muzyczny i realizator dźwięku – to idol młodego pokolenia, a od dziś także ambasador kultowej marki Converse. – Od początku mojej muzycznej działalności staram się znaleźć własny kierunek. Nie być po prostu popularnym artystą dla wszystkich. Te poszukiwania często prowadzą mnie w nieoczekiwane kierunki, ale nie każde są zakończone sukcesem. Cały czas zdobywam nowe doświadczenia, wyciągam lekcje z porażek i nie boję się do nich przyznać. Do tego staram się zachęcić moich odbiorców – do podejmowania ryzyka i szukania własnej drogi – mówi Walczuk.
Współpraca Converse z artystą jest również zapowiedzią nowych projektów rapera, w których marka będzie go – Converse wzbudził moje zaufanie odwagą, niezależnością, inkluzywnością i aktywnym wspieraniem młodych twórców. Patrząc na społeczność All Stars, widzę osoby na początku kariery, w miejscu, w którym sam się niegdyś znajdowałem. I super, że ktoś daje im pole do wyrażania siebie – tłumaczy Walczuk.
Converse będzie wspierać rapera we wszystkich działaniach artystycznych. – Marka Converse wspiera osoby LGBT+ i młodych, dając im narzędzia i przestrzeń do wyrażania siebie i rozwijania kreatywności. Te elementy, choć podstawowe, są dla nas i dla naszych ambasadorów fundamentalne. Stąd decyzja, aby to Janusz Walczuk stał się ambasadorem marki na rynku polskim – wyjaśnia Jacek Chałupka, Communications Specialist w Orbico Style, dystrybutor marki Converse w Polsce.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.