
Zmysłowość, swoboda, pewność siebie. Jennifer Lopez uosabia ideały bliskie Intimissimi. Przy okazji premiery kolekcji na sezon wiosna-lato 2023 włoska marka rozpoczyna współpracę z gwiazdą.
– Gdy szukaliśmy partnerki marki, od razu zwróciliśmy się do Jennifer Lopez. Chcemy, aby kobiety czerpały jak najwięcej satysfakcji z życia i czuły się silniejsze każdego dnia – powiedział Matteo Veronesi, dyrektor generalny Intimissimi, a Lopez, która odwiedziła Włochy w zeszłym roku i dobrze poznała markę, dodała: – Jestem dumna z tego, że jestem kobietą Intimissimi. I zaszczycona, że marka postrzega mnie jako osobę pewną siebie, pełną życia i silną.

Inspiracją do nowej kolekcji jest Positano, uważane za jedne z najbardziej romantycznych we Włoszech. Miasteczko słynie z cytrusowych gajów i zabytkowej architektury przeplatającej się z bujną roślinnością. Kluczem są więc kolory – magenta, pomarańcz i turkus. Ale też klasyczne dekoracje – kobiece fasony uzupełniają kontrastowe koronki.
Zmysłową kampanię z Jennifer Lopez w roli głównej stworzyli reżyserka Gia Coppola i fotograf Chris Colls. Jennifer Lopez przenosi się na Półwysep Apeniński, by delektować się włoskim dolce far niente. Śpiewa sentymentalny przebój „Il cielo in una stanza”.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.