Znaleziono 0 artykułów
08.03.2023

Jennifer Lopez globalną ambasadorką Intimissimi

08.03.2023
Fot. Chris Colls

Zmysłowość, swoboda, pewność siebie. Jennifer Lopez uosabia ideały bliskie Intimissimi. Przy okazji premiery kolekcji na sezon wiosna-lato 2023 włoska marka rozpoczyna współpracę z gwiazdą.

Gdy szukaliśmy partnerki marki, od razu zwróciliśmy się do Jennifer Lopez. Chcemy, aby kobiety czerpały jak najwięcej satysfakcji z życia i czuły się silniejsze każdego dnia – powiedział Matteo Veronesi, dyrektor generalny Intimissimi, a Lopez, która odwiedziła Włochy w zeszłym roku i dobrze poznała markę, dodała: – Jestem dumna z tego, że jestem kobietą Intimissimi. I zaszczycona, że marka postrzega mnie jako osobę pewną siebie, pełną życia i silną.

Fot. Chris Colls

Inspiracją do nowej kolekcji jest Positano, uważane za jedne z najbardziej romantycznych we Włoszech. Miasteczko słynie z cytrusowych gajów i zabytkowej architektury przeplatającej się z bujną roślinnością. Kluczem są więc kolory – magenta, pomarańcz i turkus. Ale też klasyczne dekoracje – kobiece fasony uzupełniają kontrastowe koronki.


Zmysłową kampanię z Jennifer Lopez w roli głównej stworzyli reżyserka Gia Coppola i fotograf Chris Colls. Jennifer Lopez przenosi się na Półwysep Apeniński, by delektować się włoskim dolce far niente. Śpiewa sentymentalny przebój „Il cielo in una stanza”.

Redakcja Vogue.pl
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Jennifer Lopez globalną ambasadorką Intimissimi
Proszę czekać..
Zamknij