Przy dźwiękach jednego z najradośniejszych przebojów wszech czasów – „Girls Just Want To Have Fun” Cyndi Lauper z lat 80., supermodelka Jill Kortleve zapowiada pełną barw, energii i optymizmu kolekcję Jenny Fairy na sezon wiosna-lato 2022.
Kampania „Girls Just Want To Have Fun” Jenny Fairy przywołuje ciepłe dni spędzone na łonie natury, wakacyjne podróże z przyjaciółmi, czy weekendy w domku letniskowym. Dario Catellani, fotograf, którego zdjęcia ukazały się m.in. w „WSJ. Magazine”, „Le Monde” czy „Purple”, uchwycił chwile radości i luźną atmosferę, która panowała na planie zdjęciowym. Fotograf słynie z oryginalnej perspektywy – jego obiekty bywają przeskalowane, czasami zwraca uwagę tylko detal, chętnie bawi się proporcjami. W podobnej estetyce odnajduje się stylistka Ondine Azoulay, która uwielbia grunge’owe, popowe i rave’owe klimaty lat 90.
Kolorowe sandały, klapki na obcasie w klimacie Y2K i masywne sneakersy w stylu lat 80. XX wieku to elementy kampanii, które wychodzą na pierwszy plan. Z torebek wyróżniają się pikowane nerki, wiklinowe koszyki, hipisowskie worki z plecionki oraz torebki w rozmiarze XS utrzymane w soczystych barwach.
Największą gwiazdą kampanii jest Jill Kortleve, holenderska modelka, która niedawno wystąpiła na pokazach haute couture Chanel i Valentino oraz w kampanii Alexandra McQueena. U jej boku pozują Austriaczka Greta Hofer (prosto z paryskich pokazów Diora i Valentino), Babette Strijbos oraz wschodząca gwiazda – Kukua Williams, która pojawiła się już w sesjach dla międzynarodowych edycji „Vogue’a”, a także na wybiegu Erdem.
Kolekcja Jenny Fairy dostępna jest już w sklepach stacjonarnych CCC, na stronie internetowej marki oraz w aplikacji mobilnej.
Zdjęcia: Dario Catellani
Stylizacja: Ondine Azoulay
Makijaż: John MacKay
Włosy: Pasquale Farrente
Scenografia: Robert Doran
Modele: Jill Kortleve, Greta Hofer, Babette Strijbos, Kukua Williams, Noel Berry
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.