Jesień w kolorach Homla x Naoko
Dwie polskie marki we wspólnej kolekcji zabierają nas w podróż, którą można przeżyć każdego dnia, bez konieczności opuszczania domu. Nie tylko jesienią.
Wraz z nadejściem kalendarzowej jesieni przełączamy się na zupełnie inny tryb. Szukamy schronienia w ciepłych wnętrzach własnych domów, gdzie wieczorami z książką lub serialem odpoczywamy otuleni kocem, z kubkiem herbaty w ręku. Kiedy tylko możemy, wychodzimy na spacery, by wystawić buzię do jeszcze przyjemnie grzejących promieni słonecznych. Umilamy sobie krótsze dni, jak tylko się da. Niejednokrotnie więc snujemy też marzenia o podróżach. Część w nas wyruszy w drogę w poszukiwaniu ciepła i przygód, część będzie planować kolejne wyprawy z poziomu kanapy. I każdej z tych wizji wtóruje kolekcja HOMLA x NAOKO, która pozwala na beztroskie oddawanie się fantazji, ale też pielęgnowanie wspomnień z najpiękniejszych zakątków świata.
HOMLA x NAOKO łączą siły
Dwie polskie marki – wnętrzarska i odzieżowa – zainspirowane podróżami stworzyły wspólnie linię ubrań oraz dodatków do wnętrz w energetycznych, ale jednocześnie wyciszających kolorach. Przewodzą im brązy, fiolety, beże, róże czy pomarańcze, które wykorzystano w wyrazistych geometrycznych czy abstrakcyjnych printach, które w nieoczywisty sposób nawiązują do górskich krajobrazów. To właśnie wzory i paleta kolorystyczna są wspólnym mianownikiem dla produktów HOMLA x NAOKO, dzięki którym w nasze codzienne życie z łatwością wpleciemy odrobinę ciepła, stylu, przytulności i harmonii.
Moda, która opowiada historie
Zacznijmy jednak od szafy. W odzieżowej części kolekcji znajdziemy wiele bardzo funkcjonalnych ubrań, jak np. dwustronne kurtki czy spodnie bojówki z wieloma kieszeniami i ściągaczami, które wesprą nasz aktywny tryb życia. Do tego marka proponuje kurtki w najróżniejszych odsłonach – od jeansowej, po pikowaną i lekką na cieplejsze dni albo do noszenia warstwowo. Hitem z pewnością będą te w multikolorowe wzory, które rozpogodzą każdą jesienną szarugę.
Skoro inspiracją są podróże, w kolekcji nie brakuje także wygodnych dresów, bluz z kapturem i bez, ale też bezrękawników czy przyjemnych longsleeve'ów. Idealne do samolotu, samochodu, na spacer, zwiedzanie czy codzienne bieganie po mieście. Zwłaszcza że np. model Cherry Cream zdobi inspirujący cytat: „There is no greater joy than to have an endlessly changing horizon, for each day to have a new and different sun”.
Bez względu jednak na to, czy jesteśmy w trasie, czy za biurkiem w pracy, marzymy o dalekich wyprawach, NAOKO proponuje także bardziej codzienne opcje. Takie jak dwukolorowe jeansy (z jedną białą, drugą niebieską nogawką), otulające swetry i kardigany wykonane z miękkiej, luksusowej moherowej przędzy (zobaczcie ten w kolorze fuksjowym!), T-shirt z wzorzystym patchworkowym panelem, kolorowe skarpetki oraz lniane koszule (do kompletu na wyjazd ze spodenkami z tego samego materiału).
Każdy element kolekcji powstałej w ramach współpracy marek NAOKO i HOMLA ma być towarzyszem dnia codziennego, ale też podróży i najróżniejszych przygód, by później pomóc nam przywoływać na nowo przeżyte historie.
Wnętrza, które otulają
Kolekcja HOMLA x NAOKO zachęca przy tym do wyrażania siebie zarówno poprzez modę, jak i przez przedmioty, którymi otaczamy się na co dzień. Dlatego znajdziemy w niej tekstylia, porcelanę i elementy dekoracji wnętrz – zaprojektowane tak, by wprowadzić do wnętrz spokój i harmonię oraz sprawić, że będą jeszcze bardziej przytulne i komfortowe. Stąd wspomniana już wcześniej ciepła kolorystyka, a także połączenia m.in. brązu i pomarańczu oraz różnych odcieni fioletu, które możemy zobaczyć na filiżankach czy welurowych poszewkach na poduszki. Te ostatnie, wzorem zdjęć promocyjnych kolekcji, możemy zabrać ze sobą w podróż na przykład kamperem, podobnie jak duży termiczny stalowy kubek ze słomką.
W domu zastąpią go kolorowe kubki z nietypowym designerskim uchem, które swoim wyglądem nawiązują do skandynawskiej estetyki. Oprócz nich w kolekcji znajdziemy także świeczki i dyfuzory, a dla fanów długich maratonów filmowych lub serialowych marki przygotowały coś specjalnego: koc telewizyjny z rękawami i dużą kieszenią, który jest czymś pomiędzy ubraniem, szlafrokiem a tradycyjnym pledem. Daje maksymalną wygodę. Podobnie zresztą jak narzuta, miękka pościel odporna na gniecenie czy fotel pokryty charakterystycznymi dla kolekcji patchworkowymi wzorami.
– Ta kolekcja to nasza wspólna podróż – połączenie miłości do mody, podróży i pięknych wnętrz. Chcemy, by każdy element tej kolekcji był nie tylko funkcjonalny, lecz także inspirował do odkrywania nowych miejsc i doświadczeń – mówi Monika Szyndler, współzałożycielka NAOKO.
Stąd też kilka produktów, które wprost mówią o naszej podróżniczej pasji. Wśród nich mapa świata w formie zdrapki, którą możemy powiesić na ścianie. Może przypominać nam o miejscach, gdzie już byliśmy, albo stanowić inspirację do poszukiwania kierunków, które chcemy odwiedzić w przyszłości. Zgodnie z hasłem z bluzy, którą znajdziemy w kolekcji: „World feels like home”.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.