„Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” – projekt Patrizii Aryton powraca po raz piąty
Inspirujące historie niezwykłych kobiet, które dzielą się swoimi przemyśleniami, wartościami i doświadczeniem, zarażając siłą i pozytywną energią. Projekt marki Patrizia Aryton „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” powraca już po raz piąty!
– Wychodzimy z założenia, że prawdziwe piękno kryje się w duszy, a ubranie jest jedynie dopełnieniem całości. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że możemy budować taki projekt, łączyć ze sobą i poznawać tak interesujące kobiety, tworząc pewną społeczność – opowiada dyrektor kreatywna marki Patrycja Cierocka-Szumichora.
W swojej wiosenno-letniej kampanii Patrizia Aryton już po raz piąty zdecydowała się profesjonalne modelki zastąpić bohaterkami, które inspirują historiami swojego życia. Anna Kubica, Edyta Plich oraz Ewa Bolińska-Gostkowska to zaangażowane społecznie, wykształcone działaczki, które doskonale wiedzą, jak łączyć obowiązki businesswoman z rozwojem swoich umiejętności i kształtowaniem charakteru, dla których życie zawodowe jest pasją. Adwokatka i mediatorka zaangażowana w rozpowszechnianie wiedzy prawniczej dotyczącej zawierania małżeństw. Dyrektorka Towarzystwa Inteligentnej Młodzieży, prezeska Fundacji Wspierania Młodzieży, polonistka, nauczycielka i dyrektorka warszawskiego gimnazjum oraz liceum. Członkini Rady Programowej Fundacji Miasto Literatury, menadżerka kultury.
Co łączy te trzy kobiety? Każda z nich, pomimo odmiennych zainteresowań i dziedzin pracy, gra do tej samej bramki – dla dobra społeczeństwa. Wiedzą, jak ważna jest nauka — nie tylko ta w szkolnej ławce, lecz także ta rozumiana jako odkrywanie i rozwijanie swoich pasji oraz akceptacja i miłość do samej siebie. Są silne i nie boją się wyzwań. Bohaterki kampanii łączy też styl, bo choć każda ma swój niepowtarzalny, wszystkie traktują ubrania, jako sposób wyrażania siebie. Wszystko to czyni je idealnymi bohaterkami piątej edycji kampanii Patrizia Aryton „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”.
Rozmowy z trzema bohaterkami inspirują do zmian w codziennej rutynie i mobilizują do działania, zachęcając do stawania się jeszcze lepszą wersją siebie. Także do pracy nad sobą każdego dnia. – Zbliżam się do 40 i zdarza mi się myśleć, że chciałabym mieć znowu 20 lat, ale wyłącznie z doświadczeniami, które mam dzisiaj. Szanuję swoje życie, przebyta droga ukształtowała mój charakter i pewną życiową mądrość – wyznaje Anna Kubica.
– Dla mnie bycie sobą oznacza akceptację popełnianych błędów i paletę wad, którą mam. To jest mój ideał – rozwijać się, uczyć, ulepszać, aby móc pomagać innym. Trzeba się inspirować, rozwijać – dodaje Ewa Bolińska-Gostkowska.
Z kolei Edyta Plich unika poszukiwania na siłę ideału, ponieważ, jak mówi, ogrom satysfakcji zawdzięcza rodzinie, przyjaciołom i współpracownikom. – Myślę, że w życiu nie chodzi o ideał, ale o to, żeby czuć się dobrze samemu ze sobą. Moda to tylko dopełnienie, sposób na wyrażenie siebie – przekonuje ambasadorka kampanii.
Bohaterki kampanii wystąpiły w stylizacjach, które świetnie sprawdzą się zarówno do biura, jak i na spotkanie z przyjaciółkami. Kobiece, ponadczasowe kroje podkreślają figury uczestniczek projektu. Stonowana, ponadczasowa kolorystyka oparta na bielach, beżach i klasycznej czerni to podstawa kolekcji. Paletę barw urozmaicają delikatne, inspirowane wiosną wzory. Wśród produktów wyróżniają się zwiewne sukienki i spódnica wykonana z ekologicznej skóry w ciepłym kolorze karmelu. W połączeniu z jeansową koszulą daje spektakularny i nietuzinkowy efekt.
Nowa kolekcja na sezon wiosna–lato 2022 polskiej marki powstawała w duchu świadomego budowania garderoby. Od ponad 30 lat istnienia Patrizia Aryton jednym z priorytetów czyni długowieczność produktu. Dlatego wszystkie tkaniny są skrupulatnie weryfikowane, nie tylko pod kątem autentyczności certyfikatów, lecz także procesów pozyskiwania oraz całej produkcji.
Piąta odsłona projektu „Jesteś idealna…” odzwierciedla filozofię marki Patrizia Aryton. – Liczba 5 jest dla nas szczególnym symbolem. Jej znaczenie w numerologii idealnie opisuje nasz brand, który dynamicznie się rozwija co widać w kolekcjach. Nowe bohaterki wyróżnia indywidualizm, mądrość oraz ciekawość świata. By podkreślić te cechy, nie tylko ponadczasowymi stylizacjami, postanowiliśmy wykorzystać wnętrza niesamowitego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku – opowiada Marta Filipczak, marketing manager marki Patrizia Aryton.
Kolekcja wiosna–lato 2022 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepach online oraz w salonach marki w całej Polsce.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.