
Czarno-białe prace amerykańskiego artysty pokochały takie marki jak Fendi, Rolex i Nike. Teraz Vides połączył siły z inną znaną marką, Ballantine’s. Tylko nam opowiada o kulisach współpracy.
– Zawsze byłem kreatywny. Od najmłodszych lat jeździłem na desce, tworzyłem grafiki i ilustracje. W liceum byłem „tym gościem, który ciągle rysował”. To sprawiło, że inni dostrzegali moją kreatywność i tworzyli okazje, w których mogłem je wykorzystywać. Później zadziałał efekt kuli śnieżnej – po jednym zakończonym zleceniu, pojawiało się następne i tak dotarłem do miejsca, w którym jestem dzisiaj – powiedział w rozmowie z Vogue.pl Joshua Vides. Amerykański artysta zasłynął czarno-białymi ilustracjami robionymi na trójwymiarowych przedmiotach. Jego instagramowy profil obserwuje ponad 170 tysięcy fanów, w tym Virgil Abloh, fotograf Julien Boudet i wielu innych. Specjalnie dla nas artysta zgodził się opowiedzieć o kulisach pracy, inspiracjach i planach na przyszłość.


Treść dostępna dla osób pełnoletnich
Czy masz ukończone 18 lub więcej lat?
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.