Cztery ikoniczne style hołdują czterem dekadom Guess Watches
W modzie ważniejsza niż sezonowe trendy jest umiejętność tworzenia stylu, który rezonuje przez dekady. GUESS Watches to marka, która od 1984 roku kształtuje sens tego, czym może być zegarek. Okrągła 40. rocznica powstania brandu to moment nie tylko na wspomnienie odważnych kreacji z przeszłości, lecz także na spojrzenie w głąb fenomenu, który uczynił z zegarków GUESS akcesoria niemal kultowe.
W latach 80. w branży modowej nie brakowało rewolucji. Królowały wyrazistość, odwaga i pewność siebie. Tę ostatnią podkreślano poprzez ubranie, które miało być emanacją prywatnego i zawodowego sukcesu. Podejście to znacząco wpłynęło również na kategorię dodatków. Zegarki, dotychczas postrzegane jako praktyczne akcesoria, zaczęły nabierać nowego, wyraźnie modowego charakteru.
Zamiast surowych, minimalistycznych form pojawiły się czasomierze dopełniające całość wizerunku. Zegarek stał się wyrazem osobowości, nośnikiem stylu równie istotnym co biżuteria. Jedną z pierwszych marek, które na zawsze odmieniły branżę zegarmistrzowską, był GUESS. Najnowsza linia zegarków jest właśnie hołdem złożonym korzeniom brandu GUESS Watches. Spoglądamy wstecz, by zrozumieć, co zainspirowało twórców.
Marka GUESS odmieniła sposób, w jaki moda postrzega zegarki
Moda lat 80. była pełna kontrastów i śmiałych eksperymentów. Twórcy GUESS doskonale wykorzystali ten moment, wprowadzając do swoich projektów elementy designu dotąd kojarzone głównie z biżuterią, takie jak zdobienia kamieniami, złote i srebrne powłoki oraz nieoczywiste tekstury. Podczas gdy w zegarmistrzostwie dominowały klasyka i technologia, marka zaczęła tworzyć zegarki modowe, które miały stanowić uzupełnienie stylu właściciela. Był to krok w stronę przełamania sztywnego podziału między zegarkiem a bransoletką. Każdy czasomierz miał opowiadać pewną historię, być wyrazem pewności siebie i nowoczesnego podejścia do mody. Od tej pory zegarki GUESS przestały być wyłącznie dodatkiem do garnituru. Stały się wyrazistym akcentem, który idealnie komponował się z jeansami, sukienkami i codziennymi stylizacjami, zawsze przyciągając wzrok.
Zegarki, które stały się ikonami. Kultowa kolekcja z okazji 40-lecia
Z okazji 40. urodzin marka GUESS Watches stworzyła kapsułową kolekcję czasomierzy. Jubileuszowy model nazwany został „Iconic 40th”. To dynamiczna sylwetka, która oddaje ducha marki w najnowocześniejszej formie. Zaprezentowane jesienią modele są pewnego rodzaju wspomnieniem przeszłości. Subtelne detale, takie jak symboliczna czwórka na tarczy oraz dekiel zegarka wytłoczony w kultowym czerwonym kolorze, podkreślają wagę rocznicy. Z kolei koperty wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu to ukłon w stronę tak ważnej współcześnie zrównoważonej mody.
Cztery dekady – cztery trendy
Przez lata marka wyznaczała kierunek dla branży modowej, stając się pionierem najważniejszych trendów. Patrząc wstecz, twórcy kapsułowej kolekcji starali się wyodrębnić te najbardziej kultowe i na ich bazie zaprojektować jubileuszowe zegarki. W rezultacie powstały modele w czterech stylach: Animal, Denim, Logo oraz Glamour.
Każdy z nich komunikuje coś więcej niż tylko pewien estetyczny kierunek. Stają się manifestacją pewnego rodzaju wolności, odwagi i autentyczności. Styl Animal przekształca zegarek w deklarację siły, dzikości i odwagi. Denim wprowadza luz i naturalność, inspirując do noszenia zegarka tak swobodnie, jak ulubionej pary jeansów. Z kolei Logo to ukłon w stronę klasyki i podkreślenie przynależności do określonej grupy, zaś Glamour odważnie łączy elegancję z efektownością, pozostając jednocześnie ponadczasowo szykownym. Ich design zaakcentowano odważnymi zdobieniami oraz piękną ekspozycją logotypu.
Zegarek GUESS jako wyraz indywidualności
Zgodnie z tradycją każdy detal zegarka został zaprojektowany z myślą o indywidualiście, który od życia oczekuje czegoś więcej niż tylko biegu za chwilowymi trendami. GUESS pragnie, aby każdy, kto nosi ich czasomierz, czuł się swobodnie w wyrażaniu siebie – czy to w skórzanej kurtce, klasycznym garniturze, czy w jeansowej katanie. – Zegarki GUESS zawsze były czymś więcej niż tylko czasomierzem – to oświadczenie o stylu i indywidualności – mówi Ann Marie Santo, wiceprezes ds. globalnego marketingu marki. GUESS Watches po raz kolejny udowadnia, że tworzy zegarki dla tych, którzy noszą swój czas z dumą i bez kompromisów.
40 urodziny marki to nie koniec tegorocznych celebracji, w końcu okres świąteczny zbliża się wielkimi krokami. Twórcy Guess na ten szczególny czas przygotowali coś wyjątkowego, o czym będziemy mogli przekonać się niedługo. Jedno jest pewne, w kampanii XMASS zobaczymy Georgine Rodriguez, która jako ambasadorka pojawia się w kampaniach marki już od ponad roku.
Trendy GUESS w naszych codziennych historiach
Zegarek towarzyszy nam w kluczowych momentach życia. W ważnej rozmowie o pracę, w momencie zaręczyn, świętowania sukcesów zawodowych czy w trakcie zapadających w pamięć spotkań. To coś więcej niż biżuteria. Gdy zakładamy go na rękę każdego poranka, staje się częścią naszej własnej historii. Jubileuszowa kolekcja przypomina, że warto pielęgnować nie tylko wspomnienia, lecz także styl, który odzwierciedla nasze życiowe wybory.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.