Jude Law wraz z synem Raffem zostali ambasadorami włoskiej marki Brioni, jak podaje portal „WWD”. Zastąpią Brada Pitta, który pełnił tę rolę od 2019 roku. Pierwsza kampania z ich udziałem będzie miała premierę wiosną 2022.
Brioni, luksusowa marka odzieży męskiej, została założona w 1945 roku w Rzymie przez Nazareno Fonticoli i Gaetano Savini. Projektanci od początku korzystali z odważnej palety barwi i wprowadzili wysmuklające modele odzieży wierzchniej. Pozycję na rynku mody umocnili produkcją garniturów, kapeluszy, krawatów, koszul i obuwia. Ich ubrania wybierają Benedict Cumberbatch, Anthony Hopkins i Hugh Grant. Nosili je także Pierce Brosnan i Daniel Craig w filmach o Jamesie Bondzie.
W 2019 roku ambasadorem marki został Brad Pitt, który wystąpił w kilku kampaniach (m.in. na jesień-zimę 2020, wiosnę-lato 2021, jesień-zimę 2021). Wraz z nowym sezonem przyszła pora na zmianę – dlatego nowi ambasadorzy to Jude Law, nominowany do Oscara za rolę w filmie „Wzgórze nadziei”, i jego syn, początkujący aktor Raff.
– Jude Law jest wielkiem mistrzem w swoim fachu, a Raff to wschodzący talent. Obaj mają własny styl i łączy ich naturalna więź. Ta autentyczność sprawia, że idealnie pasują do nowoczesnego podejścia Brioni do odzieży męskiej, w którym różnice wieku i osobowości są zacierane przez wspólny podziw dla rzemiosła i elegancji – powiedział Mehdi Benabadji, szef Brioni.
– Oddanie, z jamkim Brioni korzysta z rzemiosła, jest inspirujące. Zawsze uwielbiałem nosić ich ubrania. To przyjemność współpracować u boku Raffa z marką, zakorzenioną w Rzymie. Nawiązałem szczególną więź z tym miastem podczas kręcenia „Młodego papieża” – relacjonuje Jude Law.
Wtóruje mu syn, mówiąc: – Mamy z tatą różne upodobania i opinie, ale dzielimy również wiele pasji. Jedną z nich jest to, że obaj kochamy ubrania, a Brioni szczególnie trafia w nasz gust.
Jude’go Lawa i Raffa Lawa będzie można oglądać w wiosennej kampanii Brioni na 2022 rok, do której zdjęcia robił Craig McDean.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.