Najnowsza kampania COS to hołd oddany korzeniom marki. W jesienno-zimowej kolekcji na 2023 rok znalazły się projekty uszyte z troską o najmniejsze detale, które reinterpretując klasyczny styl, bazują na nowoczesnym krawiectwie.
Kreatywność i indywidualizm to motywy przewodnie nowej linii COS. W kapsule znalazły się sylwetki mające podbić pewność siebie noszących je osób. Nie zabrakło ponadczasowych płaszczy, idealnie skrojonych marynarek, skórzanych kurtek, kożuchów i oversize’owych swetrów. Spodnie z niskim stanem i wywiniętymi paskami łączą się z przyciętymi żakietami, a rozkloszowane nogawki spodni typu slouchy prezentują współczesne podejście do biznesowej mody.
Paleta kolorów powstała z inspiracji naturą. Neutralna barwa kłosów owsa przeplata się z kolorem camelowym i brązem, kontrastując z autorskimi wzorami florystycznymi. Niebanalne rozwiązania zastosowano również w tkaninach, zestawiając gładkie wykończenia z tymi teksturowanymi, skórzane akcesoria ozdobiono zaś haftami i pikowaniem.
Zdjęcia wykonał Daniel Jackson, który wykorzystał surowość formy, aby podkreślić nostalgiczny nastrój sezonu. Twarzami kampanii zostali aktorzy Will Poulter i Havana Rose Liu, piosenkarka, autorka tekstów i producentka Kelela; piosenkarz, autor piosenek i aktor Curtis Harding, którym towarzyszą modelki América González, Vika Evseeva, Dara Gueye, Taemin Park oraz Selena Forrest.
Fotograf: Daniel Jackson
Stylistka: Jane How
Stylista fryzur: Shon Hyungsun Ju
Wizażysta: Petros Pethrohilos
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.