Gap: Radość bycia razem
Ikona lat 90. Alanis Morissette pozuje z całą rodziną, a supermodelka Elsa Hosk z córeczką Tuuli. Bohaterowie kampanii Gap Holiday 2023 celebrują ducha świąt. Najpiękniejszy prezent na Gwiazdkę to wdzięczność za to, że możemy być razem, a jednocześnie pozostać sobą.
Proste jeansy, miękka dzianina, wyraziste okrycia wierzchnie – Gwiazdka wymaga wyjątkowej oprawy, także w kwestii stylizacji. Ale to wcale nie oznacza, że powinniśmy na tę szczególną okazję zmieniać styl. W najpiękniejszym czasie w roku sprawiamy samym sobie prezent. Komfort, luz, wygoda – podkreślamy swoją indywidualność, wiedząc, że najbliżsi kochają nas takimi, jakimi jesteśmy.
Kampania Gap Holiday 2023 z udziałem gwiazd celebruje bycie razem ponad podziałami pokoleń, koloru skóry, rozmiaru. Na sesji spotkali się artyści, osobowości, pionierzy, którzy popychają świat do przodu, nie obawiają się oryginalności, pozostają wierni sobie. I ukochanej marce, takiej jak Gap, która konsekwentnie buduje swój styl. Minimalistyczny casual, sportowa elegancja, wyrafinowany normcore – niezależnie od określenia w kolekcjach amerykańskiej legendy, niezależnie od trendów, pojawiają się kluczowe elementy naszych szaf.
Alanis Morissette, której przebój „Ironic” nuciły wszystkie nastolatki wychowane w latach 90., do kampanii Gap Holiday 2023 pozuje w czerni. Proste spodnie z denimu i koszula to strój godny dojrzałej rockmanki, która zna już siebie, swoje potrzeby i swój styl. Na zdjęciach oglądamy wokalistkę w towarzystwie rodziny. Morissette odnalazła szczęście u boku męża, rapera występującego pod pseudonimem Souleye. Razem wychowują troje dzieci – Evera Imre, Onyx Solace i Wintera Mercy’ego. Alanis wciąż też występuje na scenie – ostatni album, „Such Pretty Forks in the Road”, wydała w 2020 r.
W kampanii Gap oglądamy też inne szczęśliwe rodziny i duety – szwedzką supermodelkę z dwuletnią córeczką Tuuli, również Szwedkę Sabinę Karlsson, która zaczęła karierę w modelingu w wieku czterech lat, z najbliższymi czy małżeństwo – podcastera i coacha Jaya Shetty’ego z autorką książek kucharskich Radhi Devlukią.
Każdy z bohaterów w kolekcji Gap znajdzie strój dla siebie – Florence Huntington-Whiteley, młodsza siostra Rosie, do prostej, czarnej bluzy dobrała wyrazistą biżuterię, wokalistka Diana Gordon, stała współpracowniczka Beyoncé, oversize’ową katanę z denimu nałożyła na gołe ciało, a japońska it-girl Rola, która łączy pracę modelki, prezenterki, autorki książek i influencerki z jednego z najpopularniejszych w swoim kraju profili na Instagramie, zdecydowała się na szerokie jeansy, czarny top i koszulę.
Stonowana paleta barw – beże, szarości, błękit denimu – pozwalają zwrócić uwagę na tkaniny takie, jak chociażby opatentowana przez Gap dzianina CashSoft – ciepła jak kaszmir, ale łatwiejsza w utrzymaniu (ubrania można prać w pralce). Fasony – jak zwykle w kolekcjach Gap – pozwalają na swobodę ruchów. Ten sezon należy do szerokich spodni – i jeansów, i bojówek, najchętniej w klasycznym odcieniu beżu. Różne jego tonacje – od śmietanki po caffè latte – świetnie współgrają z czernią i denimem. Uwagę zwracają także okrycia wierzchnie – skórzany trencz, kamelowy, miękki płaszcz czy obszerna puchówka.
Tak, jak styl marki, tak święta według Gap będą harmonijne – celebrowane z szacunkiem i podziwem dla inności, a jednocześnie w duchu wspólnoty. To przesłanie harmonii wydaje się nad wyraz aktualne.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.