Top modelka Behati Prinsloo została muzą najnowszej kampanii marki Coccinelle celebrującej naturalne piękno. Na nową it-bag typuje się listonoszkę Campus.
Kampania promująca kolekcję Coccinelle na sezon jesień-zima 2024 to celebracja autentyczności. Twarzą #CapturingBeauty została top modelka Behati Prinsloo. Twórców zainspirowała nie tylko jej uroda, a przede wszystkim naturalność oraz dążenie do życia w zgodzie ze sobą.
Kolekcja Coccinelle wyraża bunt wobec utartych schematów
Rdzeniem kolekcji jest Punk Academia. Motyw ten uosabia pragnienie buntu. Model Campus z pewnością podbije serca kobiet. Projekt torebki łączy stylistykę charakterystyczną dla Coccinelle z fasonem klasycznych listonoszek. Nowoczesny design został uzupełniony metalowymi detalami w kultowym kształcie Plectrum. Nowa Dew zachwyca krągłościami, a kultowa Beat kształtem przypomina torbę na aparat.
Prostota znajduje również wyraz w wykończeniach torebek, od postarzanej skóry vintage po błyszczącą skórę cielęcą, której struktura sprawia wrażenie perfekcyjnie gładkiej. Paleta barw opiera się na klasycznej kolorystyce oraz bardziej odważnych barwach takich, jak fiolet, błękit czy kalifornijski róż.
Fotograf Giampaolo Sgura oraz stylistka Anna Dello Russo stworzyli kampanię Coccinelle
Za kampanię po raz kolejny odpowiedzialny był duet – fotograf Giampaolo Sgura oraz stylistka Anna Dello Russo. Projekt zrealizowany w mediolańskim studiu przenosi nas w świat pełen energii, spontaniczności i klasy. Minimalistyczne, czarne stylizacje i tatuaże modelki wystające spod rękawów jeansowej koszuli stały się tłem dla trzech nowych modeli torebek Coccinelle.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.