Premierowo na Vogue.pl: Kampania ParelParel w obiektywie duetu Kulesza i Pik
Film „Wielkie nadzieje” z 1998 roku z Gwyneth Paltrow i Ethanem Hawkiem w rolach głównych posłużył projektantkom ParelParel za inspirację przy tworzeniu szóstej kolekcji. Czerpały natchnienie z konkretnych kadrów, nawiązały też do charakterystycznej dla obrazu kolorystyki.
Zieleń to kolor „Wielkich nadziei” Alfonso Cuaróna. Wszystkie jego odcienie przewijają się w większości kadrów – w naturze i scenografii, na ubraniach głównej bohaterki (od sukienki w groszki, jaką ma na sobie jako dziewczynka, po kultowy komplet bluzki i spódnicy) oraz na oficjalnym plakacie stworzonym przez malarza Francesco Clemente.
Kadry stały się inspiracją dla projektantek marki ParelParel. Wśród najnowszych propozycji pojawiają się kamienie szlachetne w pięknych odcieniach zieleni – szmaragdy, opale i turmaliny. Odważniejsze stają się wzory, czyniąc biżuterię jeszcze bardziej wyrazistą niż w poprzednich odsłonach.
Oprócz przykuwającego wzrok designu, projektantki stawiają na funkcjonalność. Proponują praktyczne rozwiązania, które pozwalają nosić biżuterię na różne sposoby. Nowością w kolekcji są dwustronne medaliony o różnych rodzajach rzeźbienia. Z kolei kolczyki „Lilies of the Valley” można nosić z perłą lub bez.
Za sesję wizerunkową odpowiedzialny był duet Kulesza & Pik. Na zdjęciach powstałych blisko natury biżuteria ParelParel dyskretnie lśni.