Znaleziono 0 artykułów
19.02.2025

Premierowo na Vogue.pl: Kampania L37 Big City Girl na wiosnę-lato 2025

19.02.2025
Fot. Monika Lenarczyk

Kampania L37 na wiosnę-lato 2025 to opowieść o kobiecie, która nie boi się głośnych ulic, ale też potrafi odnaleźć ciszę wśród miejskiego zgiełku. Bohaterka Big City Girl celebruje codzienność, dostrzega piękno w prostocie i z uniesioną głową kroczy przed siebie w butach, które idealnie pasują do jej rytmu.

Współczesna kobieta to mistrzyni balansowania między światem intensywnej pracy a chwilami tylko dla siebie. Jest jak miasto, w którym żyje: dynamiczna, wielowymiarowa i pełna kontrastów. Niczym współczesna Carrie Bradshaw przemierza ulice w poszukiwaniu inspiracji, doświadczeń oraz chwil, które składają się na unikalną codzienność. Rytm miasta wyznacza jej tempo, ale to ona decyduje, kiedy przyspieszyć, a kiedy się zatrzymać. 

Dzień zaczyna od pierwszego łyku kawy w pobliskiej kawiarni, gdzie barista zna jej imię i ulubione zamówienie. W butach L37 z lekkością i pewnością siebie przemyka między obowiązkami, eksplorując miasto. Nieprzypadkowo marka stawia na połączenie funkcjonalności i designu – dla współczesnej kobiety liczy się bowiem nie tylko wyrazista estetyka, lecz także wygoda. 

Fot. Monika Lenarczyk

Właśnie wokół tej filozofii zbudowana jest wiosenno-letnia kampania marki L37. Big City Girl opowiada o kobiecie, która świadomie kroczy przez metropolię. Zdecydowana, ale nie pędząca na oślep. Buty, torebki i akcesoria L37 są jej kompanami w codziennym rytuale – zarówno w biegu na spotkanie, jak i podczas spokojnej chwili z książką na ławce w parku.


Buty i dodatki z nowej kolekcji L37 podkreślają charakter współczesnej kobiety

O tym, że Carrie Bradshaw miała obsesję na punkcie butów, nie trzeba nikomu przypominać. Moda była dla niej zabawą. Lubiła łączyć ze sobą nieoczywiste elementy garderoby, dodatki i akcesoria tak, aby wyglądały unikatowo i podkreślały jej charakter. Kobieta L37 podobnie jak Carrie wie, że dobry styl nie opiera się na jednym, sztywnym schemacie. Czasem sięga po klasyczne mokasyny, innym razem wybiera klapki na koturnie w pięknym, maślanym odcieniu, które przydają stylizacji charakteru. Zamszowa torebka Bon Voyage nie jest tylko dodatkiem. Towarzyszy jej jak najlepsza przyjaciółka, kryjąc w sobie esencję dnia: laptop, notatnik, ulubioną pomadkę i okulary przeciwsłoneczne, bo w dużym mieście nigdy nie wiadomo, kiedy słońce wyjrzy zza chmur lub wieżowców. 

Fot. Monika Lenarczyk

Big City Girl jest równocześnie częścią miejskiej historii i uważną obserwatorką. Potrafi zatrzymać się w odpowiednim momencie, odetchnąć oraz docenić małe chwile dnia codziennego. Podobnie jak w modzie, zwraca uwagę na jakość i detale.


Modelka: Marta Lityńska / Model Plus
Fotograf: Monika Lenarczyk
Wideo: Katia Isaeva
Stylizacje: Ellie Łazarczyk
HMU: Łucja Siwek / Art Faces
Art Director: Kinga Janocha
Produkcja: Michał Sękowski

Wiktoria Melaniuk
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Premierowo na Vogue.pl: Kampania L37 Big City Girl na wiosnę-lato 2025
Proszę czekać..
Zamknij