Droga na szczyt
W kampanii Boss na sezon jesień-zima 2023 ambasadorzy marki, na czele z Naomi Campbell, Gigi Hadid i Malumą, opowiadają, jak osiągnęli sukces. Filmom z udziałem gwiazd towarzyszy sesja zdjęciowa autorstwa Mikaela Janssona prezentująca najważniejsze elementy nowej kolekcji.
W minionym roku marka Boss weszła przebojem w nową erę rozwoju. Zaprezentowane wówczas motto #BeYourOwnBOSS spajało wartości kojarzone z firmą od jej powstania – nacisk na ambicję, jakość, siłę, ze współczesnymi ideami indywidualizmu, inkluzywności i samoświadomości. Na ambasadorów brandu wybrano osobowości świata mody, show-biznesu i sportu, które wyznają takie same zasady, jak marka Boss. To mistrzowie w swoich dziedzinach, bezkompromisowo, odważnie i z przekonaniem dążący do sukcesu.
BOSSes aren’t born. They’re made, czyli droga do gwiazd
Hasło #BeYourOwnBOSS wyznaczało początek epoki, otwierając przestrzeń dla nowych opowieści. Przesłanie niezależności potwierdził kolejny slogan „BOSSes aren’t born. They’re made”. Okazało się, że idole, których marka wybrała do kampanii, musieli pokonać wiele przeciwności losu, by zrealizować swoje marzenia. Każde wyzwanie okazało się dla nich lekcją.
I tak na zdjęciach z kampanii Boss na sezon wiosna-lato 2023 oglądaliśmy bohaterów trzymających własne portrety z lat młodości, a w filmach zobaczyliśmy ich archiwalne nagrania z dzieciństwa. Za każdym sukcesem stała historia dorastania, prób, starań. Kolejna odsłona kampanii, na sezon jesień-zima 2023, jeszcze pogłębia rozpoznania z poprzedniej, eksplorując historie niezwykłych ludzi, którzy zostali wybrani na Boss-ów.
Bohaterowie kampanii Boss na sezon jesień-zima 2023
Bohaterami kampanii zostali po raz kolejny Naomi Campbell, Maluma, Lee Min-ho, Gigi Hadid, Khaby Lame i Matteo Berrettini. Do szacownego grona ambasadorów marki Boss dołączyli Patrick Mahomes i Suki Waterhouse. Każdy z nich w filmikach wspomina swoją drogę na szczyt. Przy dźwiękach kultowej piosenki „Changes” Tupaca Shakura z 1992 r. (która wykorzystywała utwór Bruce’a Hornsby’ego i zespołu The Range „The Way It Is”) opowiadają, jak znaleźli się tu, gdzie są teraz.
Campbell odkryto, gdy miała zaledwie 15 lat. Od niemal 40 lat pozostaje jedną z najsłynniejszych supermodelek świata.
Gigi Hadid zawsze marzyła o karierze na wybiegu, zaczęła brać udział w sesjach już jako dziecko, ale potem zrobiła sobie przerwę, by skończyć szkołę. Dziś oprócz pracy w modelingu prowadzi własną markę i wychowuje trzyletnią córkę Khai.
Muzyk, aktor, wszechstronnie uzdolniony artysta Maluma urodził się w kolumbijskim Medellín, a dziś zna go cały świat. Daleką drogę przeszedł także komik Khaby Lame. Zanim został najpopularniejszym tiktokerem, imał się różnych zajęć. Włoski tenisista Matteo Berrettini trenował profesjonalnie, odkąd skończył osiem lat. Aktor Lee Min-ho wypłynął na fali popularności seriali z rodzinnej Korei Południowej. Nigdy nie sądził, że zostanie globalnym gwiazdorem.
Nowe twarze w kampanii marki Boss – Patrick Mahomes i Suki Waterhouse – też ciężko pracowały na swój sukces. Amerykański futbolista grający na pozycji rozgrywającego kiedyś grał w baseball, a dziś jest uznawany za objawienie ligi NFL. Za to Suki Waterhouse jest wszechstronnie utalentowana – gra w filmach, śpiewa, zajmuje się modelingiem, projektuje i fotografuje.
Plejadę gwiazd w kampanii Boss na sezon jesień-zima 2023 uwiecznił Mikael Jansson pod kreatywnym przewodnictwem Treya Lairda z Team Laird.
Wszystkie trendy sezonu jesień-zima 2023 w kolekcji marki Boss
Przed obiektywem Janssona ambasadorzy marki Boss pozują w ubraniach i dodatkach z kolekcji na sezon jesień-zima 2023. W każdym detalu widać charakterystyczny dla brandu perfekcjonizm. Boss od początku istnienia słynie z dopracowanych krojów – krawiectwo to podstawa, a w ślad za nim idzie design. Te wartości zaszyte w ubraniach doskonale oddają motyw przewodni, #BeYourOwnBOSS. Pogodzenie krawieckich tradycji z nowoczesnymi projektami to wyraz dążenia do doskonałości. Luz i wyrafinowanie nie pozostają tu w sprzeczności. Wręcz przeciwnie, harmonijnie budują kolekcję, w której dominują akcenty znane z poprzednich kolekcji marki – estetyka retro, podstawowe barwy: czerń, biel i beż, intrygujące fasony. Pojawiają się także nowe detale, np. printy inspirowane naturą.
W kampanii Gigi Hadid przypomina Annie Hall w obszernym płaszczu i jasnym garniturze nałożonym na gołe ciało. Uwagę zwracają szerokie spodnie w stylu lat 70. XX w. Supermodelka nosi także monochromatyczny look w odcieniu off-white ze spodniami z wysokim stanem i prążkowanym półgolfem, które z powodzeniem w filmie z lat 40. mogłaby nosić Katharine Hepburn.
Naomi Campbell prezentuje ciemniejszą tonację ubrań – szary garnitur i płaszcz oraz podobny komplet w czarnej odsłonie. Wzrok przykuwają detale, takie jak guziki, czy tekstura tkaniny. Suki Waterhouse zachwyca minimalistycznymi zestawami, którym towarzyszy wyrazista biżuteria.
Męskie looki pokazują Khaby Lame, Lee Min-ho, Maluma i Patrick Mahomes. Lame’a odziano w grafit i czerń. Zaprezentowano też świetne pomysły stylizacyjne – tiktoker nosi golf pod garniturem, kilka luźnych form zestawionych w ramach jednej stylizacji, a także sportową odsłonę wyrafinowania w duchu marki Boss – puchówkę i buty z traperową podeszwą. Dla Lee Min-ho wybrano karmelowy total look, a dla Malumy prążkowany garnitur o bardzo obszernym fasonie oraz college’ową kurtkę ze skórzanymi wstawkami.
Kampanii i kolekcji towarzyszą kolejne zmiany dla marki. Odświeżony został design sklepów – w witrynach pojawiły się wielkie ekrany, na których można oglądać filmiki z kampanii. Wszystko po to, by jeszcze bardziej zbliżyć się do klienta. Ten personal touch to ukłon w stronę wszystkich bossów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.