
W kampanii Boss na sezon wiosna-lato 2023 ambasadorzy marki – Gigi Hadid, Naomi Campbell, czy Maluma pokazują swoje zdjęcia z dzieciństwa, by przypomnieć, jak rodziły się ikony. Hasło głosi „Be your own BOSS”.
Co sprawiło, że wybrali taką drogę? Kim byli w młodości? Jak osiągnęli sukces? W kampanii Origin Story marki Boss na sezon wiosna-lato 2023 ambasadorzy marki opowiadają o tym, co ich ukształtowało. Do udziału w akcji zaproszono supermodelki Gigi Hadid i Naomi Campbell, wokalistę Malumę, włoskiego TikTokera Khaby’ego Lame, włoskiego tenisistę Mattea Berrettiniego i aktora Lee Minho z Korei Południowej. Wszystko po to, by pokazać, że „bossem” – ikoną, gwiazdą, kimś wyrazistym i silnym – nie trzeba się urodzić, tylko się nim stać.

W ramach kampanii gwiazdy takie jak Demi Lovato, Bella Thorne, czy Christina Ricci opowiedzą później swoje historie na Instagramie marki Boss. Specjalne filmiki ze zdjęciami z dzieciństwa bohaterów pojawią się także na TikToku.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.