Kampania marki COS na sezon jesień-zima 2022 czerpie inspirację z energii miast. Wyraża kreatywność, optymizm i wyobraźnię. To celebracja życia w metropolii, uchwycona w obiektywie Maria Sorrentiego.
Miejsca i osoby, które rzucają światu wyzwanie, zachęcają do dyskusji i wyznaczają nowy kierunek myślenia, stały się inspiracją do serii portretów autorstwa wybitnego fotografa mody Maria Sorrentiego. Nowojorczycy, w tym aktor Harvey Keitel, komiczka i producentka Natasha Lyonne oraz modelka Paloma Elsesser, uosabiają międzypokoleniową różnorodność, ponadczasowy styl i siłę indywidualizmu metropolii. Przed obiektywem stanęli również aktorka Greta Lee, tancerz, aktor i model José Miguel Lapaz-Rodriguez, aktor i piosenkarz Isaac Cole Powell, modelki Grace Elizabeth i Dede Mansro oraz model Alton Mason.
Na tle tętniącej życiem metropolii marka COS prezentuje wyrafinowane wersje niezbędników garderoby. Marka nieustannie stawia na ponadczasowy design i mistrzowskie rzemiosło. W wielowarstwowych konstrukcjach o przewrotnych proporcjach kryje się duch grunge’u. Zderzenia kolorów i wzorów, czerpanych z natury, wyzwalają pozytywną energię. Bogate faktury jesiennych klasyków – wykonanych ze sztruksu, skóry i mięsistych dzianin – interpretowane są na nowo. Dobre projekty i wysoka jakość przetrwają próbę czasu.
Pokaz kolekcji, która zostanie zaprezentowana 13 września o 20:00 podczas nowojorskiego tygodnia mody, będzie można obejrzeć na żywo:
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.