Marka COS przenosi nas do słonecznego Los Angeles. W kampanii na sezon wiosna-lato 2023 rzuca wyzwanie schematom i zachęca do otwartości na nowe perspektywy, udowadniając, że modowe inspiracje można czerpać z każdego miejsca.
Marka COS kolejny raz czerpie inspirację z wielkomiejskiej scenerii. Z Nowego Jorku przenosi nas do pełnego energii Los Angeles. Różnorodna aglomeracja położona na zachodnim brzegu USA stała się tłem dla wyjątkowych kadrów, które prezentują minimalistyczne elementy garderoby. Nieustannie przykładając uwagę do designu, tym razem COS wzbogaca sezonowe klasyki wysokiej jakości lnem, bawełną gofrowaną czy angielskimi koronkami. Kolekcji charakteru nadają natomiast abstrakcyjne wzory i wyraźne struktury.
W kampanii przed obiektywem Glena Luchforda, brytyjskiego fotografa mieszkającego w Los Angeles, wystąpili gujańsko-amerykański raper i wokalista SAINt JHN, aktorka Myha’la Herrold, aktor Kieran Culkin i ugandyjsko-brytyjska aktorka, wokalistka, kompozytorka i dramatopisarka Sheila Atim. Obok nich modele i modelki – Cherokee Jack, Rebecca Longendyke, Shu Pei, Xu Meen.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.