La Mania po raz kolejny proponuje nowoczesne wcielenie kapsułowej garderoby, tym razem w wakacyjnym wydaniu. Kolekcja, dla której w kampanii na wiosnę-lato 2024 tłem była miejska sceneria Sycylii, to zbiór ponadczasowych, lecz bazujących na wyrazistym designie projektów, które można zestawiać w różnych konfiguracjach i które nie znudzą się nam po jednym sezonie.
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że po obejrzeniu zdjęć z najnowszej kampanii marki La Mania, zapragniecie spędzić wakacje na słonecznej Sycylii, a do walizki spakujecie flagowe projekty z najnowszej kolekcji – klasyczne i ponadczasowe, ale i ze sporym modowym zacięciu.
W równowadze uniwersalnej elegancji i najgorętszych trendów, można zresztą upatrywać sukcesu polskiej marki. Dopasowane fasony z wygodnej dzianiny mieszają się w jej kolekcjach z nowoczesnymi wariacjami na temat power dressingu, minimalistyczne garnitury występują obok zmysłowych sukienek, z każdym sezonem poszerza się też linia basiców. W odsłonie na wiosnę-lato 2024 kreatywny team La Manii pod przewodnictwem Sandry Kaczorowskiej dalej podąża tą drogą. W wyniku ich starań powstała wakacyjna garderoba, której blisko do ideału, bo znacznie usprawnia proces wyboru stylizacji i wykazuje spory potencjał do miksowania jej poszczególnych elementów.
Jak mówi Kaczorowska, kolekcja „Viva La Mania” ma odzwierciedlać beztroską i naturalną kobiecość. Na współczesny język mody przełożyła ją inspirując się największymi włoskimi gwiazdami kina – zmysłowymi i pewnymi siebie, swobodnie operującymi swą seksualnością, o niemożliwej do podrobienia energii, którą hipnotyzowały zarówno na ekranie, jak i nim.
Nowy sezon nie oznacza jednak w La Manii wyłącznie przypieczętowania bliskiej marce estetyki. Przynosi też nowości w postaci pierwszej w historii brandu linii kostiumów kąpielowych. Zainspirowane fasonami z lat 90., występują w wersji jednoczęściowej i jako bikini.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.