Założyciele polskiej marki MAWO – Maria Zakrzewska i Sergiusz Zięciak – starają się udowodnić, że koszula idealna istnieje. Po niezwykle udanym debiucie we wrześniu zeszłego roku prezentują kolekcję na wiosnę–lato 2022. Pojawiają się w niej modele gładkie i w modne paski, z długim i krótkim rękawem, oversize’owe i o bardziej klasycznych fasonach.
Transparentność, konsekwencja i nienaganny styl – dzięki tym założeniom młoda marka MAWO (zadebiutowała zaledwie we wrześniu ubiegłego roku) w szybkim tempie urosła do rangi jednego z najciekawszych konceptów na polskim rynku. Założycielom – Marii Zakrzewskiej i Sergiuszowi Zięciakowi – od początku przyświecał cel tworzenia marki etycznej i zaangażowanej, oferującej wysoką jakość i wyrazisty dizajn.
MAWO było i jest marką uniseksową – koszule są konstruowane tak, by dobrze leżeć na różnych sylwetkach. Efektem tego założenia jest też szeroki wybór fasonów – czasami są dłuższe, kiedy indziej krótsze, oversize’owe lub bardziej dopasowane do sylwetki. Zakrzewska i Zięciak wiedzą, że od tak ponadczasowego elementu garderoby, jakim jest koszula, oczekuje się więcej.
Różnorodność jest więc obecna także w najnowszej kolekcji marki na wiosnę–lato 2022. W jej skład weszły klasyczne modele w bieli i błękicie, a także fasony z krótkimi rękawami i inspirowane modą męską bowling shirts. Pojawiają się też modne w tym sezonie paski. Koszule można nosić solo lub – do czego zachęca sesja wizerunkowa – jedna na drugą. Opcji jest co najmniej kilka.
Zdjęcia: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik
Stylizacja: Karla Gruszecka
Włosy: Daniel Gryszke D’vision Talents
Makijaż: Marianna Yurkiewicz D’vision Talents
Modelka: Tarima AS Management
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.