
Stylizacja na kawę z przyjaciółmi, na służbowy lunch albo na wielkie wyjście – najnowsza kampania Moliera2 odpowiada na potrzeby wielbicielek klasyki, casualui najważniejszych trendów tego sezonu.
Jesteśmy zmienne – czasami chcemy wyglądać elegancko, innym razem pozwalamy sobie na ekstrawagancję. Ubieramy się odpowiednio do nastroju i planu dnia. I minimalistki, i miłośniczki przepychu znajdą coś dla siebie w Moliera2.
Najnowsza kampania Moliera2 „Kobieta jest zmianą” przenosząc nas do świata wielkiej mody, celebruje różnorodność i wolność wyboru. Wraz z nowym sezonem salon przedstawia inspiracje, które pozwolą na eksperymenty. Ideą Moliera2 jest podążanie nie tylko za trendami, ale też potrzebami klientek, dlatego do portfolio salonu dołączyły kolekcje domów mody, które w ostatnim czasie cieszą się ogromną popularnością, m.in. The Attico, Khaite, Paco Rabanne, Ganni, Coperni, Courreges, David Koma, Jacquemus, Jimmy Choo i Nodaleto.

Zdjęcia do najnowszej kampanii Moliera2 „Kobieta jest zmianą” wykonał Mateusz Stankiewicz, a przed jego obiektywem stanęła modelka i influencerka Sabina Jakubowicz. Za stylizacje odpowiadała Kasia Mioduska.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.