Kampanią „Każdy biegacz ma swój powód” New Balance chce pokazać, że każdy choć po części jest sportowcem, nawet jeśli nie zawsze o tym wie.
Najnowszą kampanią marka New Balance składa hołd wszystkim biegaczom. W szczególnym polu zainteresowania znalazły się powody, dla których decydujemy się uprawiać tę formę aktywności, niezależnie od tego, czy przybiera ona formę truchtu, intensywnego sprintu, czy też długodystansowych przygotowań do maratonu. – W New Balance zakładamy, że każdy jest biegaczem, nawet jeśli sam się tak jeszcze nie postrzega. Chcemy obalić stereotypy dotyczące biegania i niebiegania oraz pokazać, że każdy ma swój powód, żeby biegać – tłumaczy założenia kampanii Iga Bielawski, marketing director CEE w New Balance. Jakikolwiek ten powód jest, jego właściciel zasługuje na to, by poczuć się zaproszony do społeczności marki, doceniany i rozumiany.
Na kampanię „Każdy biegacz ma swój powód” składają się portrety biegaczy, dla których sprint za autobusem do pracy jest wart dodatkowych 10 minut w łóżku, oraz tych, którzy w przebiegniętych kilometrach widzą obraz ulubionego posiłku. Biegaczami zostali też ci, którzy nie są w stanie nadążyć za swoimi psami w spacerowym tempie, czy zapominalscy, którzy gonią za śmieciarką. W ten sposób marka New Balance chciała pokazać, jak wielu z nas jest sportowcami, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Jednocześnie zachęca, by tego sportowca dostrzec w sobie i podzielić się powodem, dla którego zwiększamy tempo i biegniemy przez życie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.