W kampanii „Otwórz się na zmiany” towarzyszącej kolekcji biustonoszy Fit Smart oprócz ambasadorki Triumph Martyny Wojciechowskiej wystąpiły Marta Wojtal, Monika Pryśko i Klaudia Bąk.
Ciekawość, przygoda, siła – z tymi doświadczeniami hasło „zmiana” kojarzy się bohaterkom kampanii „Otwórz się na zmiany” marki Triumph. – Zmiana jest jak kobieta – mówią. W akcji wystąpiły dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska, którą na Instagramie obserwuje 2 mln fanów, Marta Wojtal – księgowa, która została fotografką mody, Monika Pryśko, blogerka oraz autorka książki „Bój się i działaj”, a także Klaudia Bąk, brafitterka z jednego z salonów Triumph, związana z firmą od 15 lat.
– To nasza wspólna historia. Razem możemy więcej, a kobiece wsparcie zawsze dodaje skrzydeł – mówi Martyna Wojciechowska. W spocie bohaterki zastanawiają się, kiedy jest najlepszy moment na zmianę w życiu. – Już za późno? Jeszcze za wcześnie? Już po wszystkim? Jeszcze nie teraz? – pytają. – Zmiana to najpewniejsza rzecz w życiu każdej z nas – odpowiada Martyna, potwierdzając, że każdy czas jest dobry na zmianę. Gdy się na nią odważymy, otwierają się przed nami zupełnie nowe możliwości. – Zmiana doprowadziła mnie do miejsca, w którym jestem teraz. Zmiana jest wpisana w nasze życie. Umiejętność otwarcia się na zmiany, dostososywania się do różnych sytuacji sprawia, że kobiety są wyjątkowe – mówi Martyna Wojciechowska.
Biustonosz Fit Smart
Wraz z kobietami zmienia się biustonosz Fit Smart. – W Triumph rozumiemy, że w życiu kobiet zachodzą nieustanne zmiany. Biustonosz Fit Smart powstał w odpowiedzi na ich zmieniające się potrzeby. Spędziliśmy wiele czasu na rozmowach z naszymi klientkami na całym świecie i dzięki temu wiemy, czego oczekują one od swojej bielizny – mówi Sian Thomas, Global Head of Creative Design w Triumph International. Twórcy marki Triumph o 130-letniej tradycji doskonale wiedzą, że tak jak inna jest każda kobieta, tak inny jest każdy biust. Co więcej, piersi każdej z nas zmieniają się też na przestrzeni tygodni, miesięcy czy lat. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez firmę 7 na 10 kobiet przyznaje, że obserwuje wahania w rozmiarze, choćby w ciągu miesiąca, spowodowane zmianami hormonalnymi. Właściwie potrzebowałyby innego rozmiaru miseczki na różnych etapach miesiąca. Innowacyjny biustonosz Fit Smart, dopasowuje się do kobiecej sylwetki.
Ponad 64 proc. kobiet ma problem ze znalezieniem odpowiedniego biustonosza. Jak udało się stworzyć biustonosz doskonały? Fit Smart to stanik bezfiszbinowy, z elastycznymi i regulowanymi ramiączkami oraz
czterostopniowym zapięciem na haftki umożliwiającym wyregulowanie szerokości. Biustonosz dostępny jest w 5 inteligentnych rozmiarach, które stanowią alternatywę dla standardowej rozmiarówki (odpowiadają ponad 40 kombinacjom rozmiarów). To zasługa elastycznej koronki 4D, miseczek z elastycznej pianki 4D oraz inteligentnej konstrukcji wewnętrznej.
Ponad 130 lat celebracji kobiecego ciała
Triumph powstał ponad 130 lat temu w ówczesnym Królestwie Wirtembergii w południowych Niemczech. Manufakturę produkującą gorsety założyli kupiec Michael Braun oraz gorseciarz Johann Gottfried Spiesshofer (ich spadkobiercy do dzisiaj zarządzają firmą). Podczas gdy jeszcze na przełomie XIX i XX wieku bielizna miała za zadanie modelować i ukrywać ciało, w firmie Triumph uważano, że bielizna, tak jak ubranie wierzchnie, ma wyrażać osobowość kobiety. Wraz z demokratyzacją mody wzrosło zapotrzebowanie na praktyczną bieliznę. Niemiecka firma zasłynęła wtedy jako twórca miękkiej, wygodnej i modnej bielizny. Przełom – w firmie i na świecie – nastąpił w latach 60. XX wieku. Wraz z rewolucją obyczajową bielizna stała się narzędziem emancypacji. W tym czasie zaczęto wykorzystywać innowacyjny materiał, elastan, a od 1967 roku tworzono bezszwowe biustonosze umożliwiające jeszcze większą swobodę ruchów. Równocześnie trwała ekspansja marki na rynki dalekowschodnie.
W kolejnej dekadzie Triumph jako pierwszy poszerzył ofertę o kolekcję sportową oraz linię przezroczystych staników Nude bra oraz Butterfly bra podkreślających kobiece piękno. Pod koniec XX wieku na rynek weszły bezszwowe biustonosze Simply Soft oraz staniki z Magic Wire, czyli pierwszą fiszbiną, która nie była wykonana z metalu. W ostatnich latach nastąpił zwrot ku ekologii. Bielizna jest szyta przy zastosowaniu przyjaznych środowisku i energooszczędnych metod oraz z wykorzystaniem certyfikowanych materiałów. Ekologia idzie w parze z etyką. Triumph został członkiem Business Social Compliance Initiative (BSCI), zobowiązując się do sprawiedliwych warunków pracy na każdym etapie łańcucha dostaw. Dziś rzeczy marki są dostępne w 120 krajach na całym świecie. Przekaz pozostał niezmienny – każde ciało jest piękne, solidarność czyni kobiety silniejszymi, a innowacja, krok do przodu, zmiana sprawiają, że żyjemy w zgodzie ze sobą.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.