Znaleziono 0 artykułów
20.08.2021
Artykuł partnerski

Różne oblicza stylu – kampania Pako Lorente na jesień-zimę 2021/2022

20.08.2021
Fot. Zuza Krajewska

Pako Lorente to polska marka odzieżowa dla mężczyzn. Dobrze rozpoznawalna w naszym kraju, dynamicznie rozwija się również w państwach nadbałtyckich. W swojej ofercie obok doskonale skrojonych garniturów i linii unisex Casual Club ma także ubrania casualowe i streetwearowe. Wszystkie one mają inspirować do poszukiwania własnego stylu i dodać mężczyznom odwagi w wyrażaniu siebie poprzez modę. 

Nie chodzi jednak o ślepe podążanie za trendami, tylko stworzenie własnego, niepowtarzalnego stylu. Choć będzie on różny dla każdego mężczyzny, na pewno wśród jego składowych można wymienić elegancję, pewność siebie, oryginalność i swobodę, dopełnione przez pasję, wysoką jakość produktów i ich nowoczesny dizajn.

Fot. Zuza Krajewska

Marka reinterpretuje sprawdzone kroje i modele, by wciąż zaskakiwać swoich klientów i jak najlepiej odpowiadać na ich stylowe potrzeby. - Rozwijamy się, obserwujemy tendencje i zmiany w podejściu do mody męskiej, wprowadzamy nowe linie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – tych obecnych, jak i przyszłych, dając im kolekcje pozwalające budować swój styl i wyrażać siebie – mówi Izabela Czarzasta, Product Manager Pako Lorente.

Fot. Zuza Krajewska

W filozofię marki idealnie wpisuje się nowa kampania „Oblicza stylu”, która ma pokazać, że styl ma wiele twarzy i każdy mężczyzna może mieć wiele różnych stylów, w zależności od okazji, pory dnia i nastroju. Bo dla Pako Lorente klasyka nie wyklucza wyrazistości i nawet w formalnej stylizacji można przemycić trochę luzu.

Fot. Zuza Krajewska

Autorką zdjęć do kampanii jest znana fotografka Zuza Krajewska, która świetnie odnajduje się w różnych konwencjach i swobodnie łączy różne estetyki. Jej charakterystyczny styl z mocnym ziarnem, nieoczywistymi kadrami i tanecznymi ruchami modeli świetnie obrazuje różne oblicza stylu Pako Lorente. 
– Jesteśmy dumni ze współpracy z jedną z najbardziej utalentowanych fotografek w kraju, a najbliższe miesiące będą dla nas i naszych klientów pełne zmian oraz zaskoczeń w związku z wdrożeniem nowej strategii marketingowej – podsumowuje współpracę z Zuzą i plany marki na przyszłość Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication marki Pako Lorente.

Fot. Zuza Krajewska

Uwieczniona na zdjęciach przez Zuzę Krajewską kolekcja na jesień-zimę 2021/2022 obejmuje nowe odsłony klasycznej linii Timeless, streetwearowej Modern Fashion Staples i unisex, dresowej Casual Club. Ubrania z każdej z nich, m.in. spodnie, swetry, płaszcze i puchowe kurtki, koszule we wzory, bluzy i garnitury oraz marynarki, można swobodnie ze sobą łączyć, tworząc unikatowe stylizacje na każdą okazję. Ich dodatkowym atutem poza stylowym dizajnem są funkcjonalne rozwiązania, np. puchowa kurtka została wyposażona od środka w szelki, dzięki którym można ją wygodnie przewiesić przez ramię. Z kolei eleganckie materiałowe spodnie z gumką w pasie zapewnią luz nawet w oficjalnej stylizacji.

Fot. Zuza Krajewska

Modowego sznytu dodają kolory inspirowane Wielkim Kanionem: barwy ziemi, butelkowa zieleń, beże, brązy, szarości, granaty i bordo, które doskonale wpisują się w trendy i podkreślają jesienny charakter kolekcji. Nie są jednak smutne i mdłe, lecz głębokie i nasycone i świetnie się dopełniają, co pozwala na jeszcze bardziej pomysłowe i swobodne tworzenie zestawów ubrań, bez ryzyka stylowej wpadki. Wszystko po to, by jak najpełniej wyrazić indywidualny styl każdego mężczyzny.

Marta Krupińska
  1. Moda
  2. Różne oblicza stylu – kampania Pako Lorente na jesień-zimę 2021/2022
Proszę czekać..
Zamknij