Od wczoraj na Twitterze króluje jeden temat – transformacja Adama Drivera w „seksownego centaura”, jak okrzyknęli go internauci. Wszystko za sprawą fotografii z planu kampanii perfum Burberry Hero, w której gwiazdor rzeczywiście przemienia się w czterokopytną istotę z mitologii. Przedstawiciele marki właśnie opublikowali oficjalny klip.
Adam Driver gwałtownie się zrywa i biegnie po piaszczystej plaży u boku cwałującego wierzchowca w rytm singla „Two Weeks” FKA Twigs, po czym obaj giną w głębinach oceanu. Gdy aktor wynurza się z wody, w świetle zarysowuje się jedynie jego sylwetka, która zdradza, że stał się hybrydą człowieka i konia. Tak można by streścić minutowy film w reżyserii Jonathana Glazera promujący pierwszy zapach Burberry za kadencji Riccardo Tisci, Hero. Ale wystarczyło ostatnie ujęcie, trwające nie dłużej niż dwie sekundy, by w sieci rozpętała się burza.
Choć film ukazał się dopiero po południu 28 lipca, dzień wcześniej, media obiegły fotografie z planu kampanii i kulis transformacji gwiazdora, wywołując natychmiastowy odzew internautów. Jedni przygotowali kolaże z obrazkami ewolucji człowieka, które wieńczy postać Drivera-centaura, inni porównywali nowe oblicze pół-człowieka, pół-konia z zapisanymi w popkulturze – od postaci z filmu „Narnia: Lew, Czarownica i stara szafa”, po bohaterów z „Harry’ego Pottera”.
W ujęciu przedstawicieli marki, „uosabiający ducha zapachu Adam Driver to człowiek poszukujący wolności i osobistej przemiany. Nieograniczony konwenansami, silny i wyrafinowany – współczesny bohater” – czytamy w oświadczeniu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.