Balans ponadczasowości i największych trendów, prostoty i wyrazistości. Dla Sary Boruc Mannei jej własne upodobania i potrzeby są największą inspiracją. W kolekcji The Mannei na wiosnę-lato 2022 rozwija temat ulubionych, zebranych w pasie, marynarek, i proponuje sporo nowości. Jak sama mówi, to nie koniec ambitnych planów.
Mimo młodego stażu, The Mannei jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich marek mody. Projekty Sary Boruc Mannei sprzedają najbardziej prestiżowe stacjonarne i internetowe butiki, kochają je gwiazdy i ich styliści. W kożuchach, marynarkach i skórzanych kompletach marki chodzą, m.in. Hailey Bieber, Elsa Hosk i Kendall Jenner.
W kolekcji na wiosnę-lato 2022 dominuje minimalizm z twistem. To proste i ponadczasowe formy wzbogacone o interesujące i wyraziste detale: asymetryczne wycięcia, charakterystyczne dla marki marszczenia, czy przeskalowane fasony. Wśród monochromatycznych odcieni kremowej bieli, koniakowego brązu i czerni, pojawia się kwiatowy deseń – ozdabia oversize’ową marynarkę i dopasowaną do niej spódniczkę mini.
Kampanię zrealizowano w Los Angeles z pomocą stylistki gwiazd i ulubienici Kendall Jenner Dani Michelle. Wybór ten nie był przypadkowy. – Wiedziałam, że jeśli będziemy realizować sesję w L.A, to tylko z Dani. Od początku mieliśmy w niej duże wsparcie – mówi Sara.
Ten plan udało się zrealizować. A kolejne? Następnym rozdziałem w historii marki mają być okulary i buty – jest duża szansa, że pojawią się już w kolejnej kolekcji.
Zdjęcia: Ian Morrison
Stylizacja: Dani Michelle
Makijaż i włosy: Marley Gonzales/ JK Artists
Modelka: Loreal
Produkcja: Hubert Szumski, Ian Morrison
Art Direction: Hubert Szumski
Video: Michał Kar
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.