Znaleziono 0 artykułów
20.10.2023

Kampania Tuugether Against Breast Cancer na Różowy Październik

20.10.2023
Kampania Tuugether Against Breast Cancer na Różowy Październik (Fot. Materiały prasowe)

Fundacji Rak’n’Roll podjęła współpracę z marką Tatuum przy kampanii z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi. Tak powstała wyjątkowa kolekcja z różem w roli głównej. 

W Polsce codziennie ponad 50 Polek dowiaduje się, że zachorowało na złośliwy nowotwór piersi. Aby zmniejszyć tę liczbę oraz zwiększyć świadomość kobiet na temat regularnych badań ratujących życie, marka Tatuum postanowiła połączyć siły z Fundacją Rak’n’Roll i rozpoczęła kampanię „TUUGETHER Against Breast Cancer”, która jest przedłużeniem wrześniowej akcji brandu promującej hasło „The Fashion Of Being Tuugether”.

Jak wspierać Polki walczące z nowotworem

Siła jest kobietą. Taką ideę wyznaje marka Tatuum, która w najnowszej kampanii zorganizowanej z okazji obchodów Różowego Października, czyli Miesiąca Świadomości Raka Piersi, łączy siły z Fundacją Rak’n’Roll, aby wspólnie pomagać kobietom dotkniętym chorobą onkologiczną oraz edukować w tym zakresie. W najnowszej kampanii razem z merytoryczną opieką fundacji marka podpowiada, jak wspierać Polki, które mierzą się z nowotworem. Do akcji dołączyły także bohaterki ostatniej kampanii: Magda Mołek, Bogna Sworowska, a także Agnieszka Więdłocha, Joanna Jabłczyńska, Joanna Koroniewska, Paulina Sykut-Jezyna, Odeta Moro, Zofia Ślotała-Hajdar, Maja Hyży, Kasia Bujakiewicz, Anna Głogowska, Olga Borys, Joanna Moro, Karolina Gorczyca, Tatiana Okupnik czy Olga Bończyk.

Kampania Tuugether Against Breast Cancer na Różowy Październik (Fot. Materiały prasowe)

Koszulki Tatuum wspierające Fundację Rak’n’Roll

Dlaczego róż? Ponieważ jest nie tylko kolorem Miesiąca Świadomości Raka Piersi, ale także symbolem kobiecej siły. To właśnie to właśnie on zdominował limitowaną kolekcję koszulek Tatuum, wspierającą Fundację Rak’n’Roll.

Najnowsza linia to uniwersalne propozycje zaprojektowane z myślą o każdej kobiecie. Pozytywny odcień różu świetnie dopasowuje się do każdego typu urody, a znajdujące się w kolekcji minimalistyczne projekty, jak i koszulki z odważniejszymi nadrukami sprawią, że zarówno fanki minimalizmu, jak i ekstrawaganckich rozwiązań znajdą w niej coś dla siebie. T-shirty to także idealny dodatek do szafy kapsułowej, który nada jesiennym stylizacjom pozytywnej energii.

Kampanię „TUUGETHER Against Breast Cancer” oficjalnie zainaugurowało wyjątkowe i jedyne tego rodzaju wydarzenie - Różowe Rozmowy Pozytywne. Panel dyskusyjny odbył się 4 października w salonie TATUUM w Westfield Mokotów.

Aleksandra Lipka
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Kampania Tuugether Against Breast Cancer na Różowy Październik
Proszę czekać..
Zamknij