Znaleziono 0 artykułów
12.12.2024
Artykuł partnerski

Hołd dla indywidualizmu skierowany do tych, którzy nie boją się wyróżniać

12.12.2024
Fot. Materiały prasowe

Pędzą, zmieniają reguły gry, odrzucają wszystko, co osadza ich w schematach. Młode pokolenie to siła, która wciąż wymyka się definicjom, ale jedno jest pewne: ma coś do powiedzenia i nie boi się tego otwarcie wyrażać. Nowe produkty Bijouwatch® stały się manifestem dla tych, którzy odważnie kroczą własną ścieżką.

Nowe pokolenie wydaje się odważne, dynamiczne i twórcze. Nie godzi się na kompromisy, stając się inspiracją dla wszystkich pozostałych. Ich językiem są kolory, formy, gesty, które opowiadają historie. To osoby, dla których każdy szczegół ma znaczenie – od tatuażu po dobór zegarka. Otaczają się przedmiotami, które są nie tylko praktyczne, lecz przede wszystkim wyrażają ich osobowość. Maxcom dostrzega tę potrzebę i odpowiada na nią projektami, które łączą funkcję z formą. Najnowszy Bijouwatch® to prawdziwy manifest na nadgarstku, połączenie sztuki i technologii, mody i wygody, odwagi i elegancji.

Fot. Materiały prasowe

Maxcom w kampanii „Watch Me” lansuje modę na odwagę

Czy smartwatch może być czymś więcej niż tylko kolejnym gadżetem? Maxcom stanowczo odpowiada „tak” – i robi to z rozmachem. Kampania „Watch Me” to hołd dla indywidualizmu skierowany do tych, którzy nie boją się wyróżniać. Stylizacje, które oglądamy na zdjęciach, przypominają wizję mody z przyszłości. Oszczędne w formie, a jednocześnie emanujące magnetyczną energią. Minimalizm wydobywa jeszcze tatuaże zdobiące ciało modeli oraz zegarki noszone z taką nonszalancją, jakby były częścią ich ciała.

Fot. Materiały prasowe

Maxcom pokazuje, że odwaga to nie tylko cecha charakteru, lecz także styl życia. Produkty Bijouwatch®, będące idealnym dopełnieniem tej filozofii, powstały z myślą o kobietach i mężczyznach, którzy szukają w biżuterii czegoś więcej niż samego piękna. To zachęta do tego, aby być sobą, wyrażać siebie i nie bać się eksperymentować.

Fot. Materiały prasowe

Najnowszą linią Bijouwatch® Maxcom redefiniuje biżuterię

Choć granice pomiędzy biżuterią a zegarkami zatarły się już kilka dekad temu, Maxcom zdaje się po raz kolejny redefiniować pierwsze z tych pojęć. Tym razem rozszerza jego definicję o smartwatche. Marka wprowadza na rynek zegarki, które mierzą czas i kroki, a przy tym wchodzą w dialog z ich użytkownikami. Bijouwatch® to narzędzia, które subtelnie wspierają użytkownika w codziennym życiu, jednocześnie nie tracąc charakteru. Pokolenie, które odrzuca korporacyjne uniformy i sztywne zasady, nie chce sprzętów, które narzucają zasady gry. Modele takie jak FW44 Gold 2 czy Silver 2, inspirowane klasyczną elegancją, zadowolą tych, którzy cenią subtelny blask i minimalistyczny design. Ich dotykowe ekrany AMOLED przyciągają uwagę głębią kolorów, a stalowa obudowa i połyskująca bransoleta nadają im ponadczasowy charakter. Z kolei FW27 Selen dzięki wymiennym paskom – stalowemu i tekstylnemu – pozwala użytkownikom bawić się formą i dostosowywać zegarek do każdej okazji. Będzie towarzyszem zarówno porannego joggingu, jak i wieczornego wyjścia na miasto. Z kolei limitowana edycja stworzona we współpracy z marką ANIA KRUK to prawdziwy przykład sztuki użytkowej. Pozłacana bransoletka nie tylko uzupełni stylizację, lecz także podkreśli unikalność każdego użytkownika. Została stworzona dla tych, którzy cenią polski design.

Kampania „Watch Me” Maxcom promuje nowe Bijouwatche / Fot. Materiały prasowe

Technologia z charakterem, która podbije serca eleganckich mężczyzn

Kampania „Watch Me” udowadnia, że męska biżuteria może być równie wyrazista co kobieca. Modele FW65 Iron S i FW66 Iron R są jak garnitur szyty na miarę. Mocne, solidne, ale z nutą indywidualizmu. Stalowe bransolety i ekrany AMOLED sprawiają, że staną się idealnym wyborem dla tych, którzy łączą dynamiczny tryb życia z elegancją. Iron R dzięki magnetycznemu paskowi wprowadza element nowoczesności, który przyciąga wzrok, będąc przy tym niezwykle praktycznym. To nie są zegarki, które ukrywają się pod mankietem koszuli. To biżuteria, która mówi: „Jestem tu. Jestem sobą”.

Kampania „Watch Me” Maxcom promuje nowe Bijouwatche / Fot. Materiały prasowe

Tu piękno łączy się z troską

Maxcom proponuje produkty, które nie tylko pomagają mierzyć czas, lecz także uczą, jak go dobrze wykorzystać. To nowoczesna biżuteria, która wygląda zjawiskowo i wspiera użytkowników w codziennym życiu. Produkty Bijouwatch® zostały wyposażone w narzędzia, które monitorują zdrowie, przypominają o odpoczynku i dbają o dobry sen. Elegancki wygląd łączy się tutaj z troską o użytkownika.

Każdy model został zapakowany w piękne, starannie zaprojektowane pudełko, które samo w sobie jest małym dziełem sztuki. Otwierając opakowanie Bijouwatch®, mamy poczucie, jakbyśmy rozpakowywali coś naprawdę wyjątkowego, prezent od siebie dla siebie. W tych detalach tkwi magia marki Maxcom, która rozumie, że luksus to nie tylko cena, lecz przede wszystkim doświadczenie.

Kampania „Watch Me” Maxcom promuje nowe Bijouwatche / Fot. Materiały prasowe

 

Wiktoria Melaniuk
  1. Styl życia
  2. Społeczeństwo
  3. Hołd dla indywidualizmu skierowany do tych, którzy nie boją się wyróżniać
Proszę czekać..
Zamknij