Największy trend ostatnich kilku miesięcy? Hasztag #NewBottega, a pod nim tysiące zdjęć w ubraniach, butach i z torebkami projektu młodego dyrektora kreatywnego włoskiego domu mody, Daniela Lee. Najgorętszą markę sezonu do współpracy zaprosiła niemiecka platforma MyTheresa. Efektem została kapsułowa i utrzymana w kolorze ognistej czerwieni kolekcja.
Były podopieczny Phoebe Philo to, obok Amerykanina Petera Do i Juliena Dosseny z Paco Rabanne, najgorętsze obecnie nazwisko w branży. Absolwent Central Saint Martins obejmując stanowisko dyrektora kreatywnego Bottegi Venety miał konkretny cel: zachować tradycję marki, ale jednocześnie otworzyć ją na nowoczesną wizję mody. Tę ostatnią pokochali krytycy, styliści i influencerki, które nie przestają zachwycać się klapkami z pikowanej skóry, miękkimi kopertówkami i czółenkami z kwadratowym noskiem. Bottega Veneta kilka miesięcy po objęciu stanowiska przez Lee zaprezentowała także nowy zapach, „Illusione”.
Już 4 września premierę będzie miała kapsułowa kolekcja, jaką włoska marka stworzyła we współpracy z platformą MyTheresa. Efektem tego projektu są doskonale znane (i wyprzedane) akcesoria, zaprezentowane w zupełnie nowej wersji kolorystycznej – ognistej czerwieni: kopertówki w dwóch rozmiarach oraz kwadratowe klapki na szpilce. Kolekcja będzie uzupełnieniem regularnej linii marki, która jest już dostępna na niemieckiej platformie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.