Sarah Burton kontynuuje estetykę marki zapoczątkowaną przez Alexandra McQueena, w którego wizji ważne miejsce zajmowały akcesoria. Już 19 kwietnia dom mody wprowadza na rynek najnowszą torebkę, nawiązującą do kultowej kopertówki z kastetem stworzonej przez projektanta.
W zaprezentowanej podczas paryskiego tygodnia mody kolekcji na sezon jesień-zima 2018-2019 Sarah Burton, dyrektor kreatywna domu mody Alexander McQueen, odwołuje się do natury. Punktem wyjścia do stworzenia projektów były m.in. motyle i owady. Projektantka, w której zamiłowanie do natury jest równie silne, co u zmarłego osiem lat temu Alexandra McQueena, powiedziała Vogue.com tuż po pokazie: – Chodziło mi o raj odnaleziony, ekstremalną naturę i stworzenie pewnego rodzaju kobiecej zbroi.
Podobne motywy pojawiają się także w kolekcji pre-fall, która współgra z pokazanymi w marcu sylwetkami. Nadrukom w motyle, pióra czy ważki towarzyszą falbany, które zdobią sukienki, bluzki, a nawet okrycia wierzchnie.
Burton kontynuuje estetykę marki zapoczątkowaną przez McQueena, dlatego w każdym sezonie ważną rolę w jej kolekcjach odgrywa skóra. Nie tylko na ubraniach, ale przede wszystkim dodatkach i akcesoriach. Już 19 kwietnia do sprzedaży trafi najnowszy model torebki z kolekcji pre-fall, Jewelled Satchel, dostępny w czterech kolorach. Torebka jest kontynuacją kultowej już kopertówki marki, Four Ring Clutch. Oba modele ozdobione są kastetem z czterema pierścionkami, z mieniącymi się w świetle kryształami Swarovskiego oraz charakterystyczną czaszką, z której McQueen uczynił symbol swojej marki. Jewelled Satchel wykonana jest z miękkiej skóry i posiada regulowany pasek. Model dostępny w oficjalnym sklepie internetowym marki
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.