Kim Kardashian West ogłosiła Kate Moss nową twarzą autorskiej marki z bielizną modelującą. – Kate jest ikoną mody, definiującą całe pokolenia. Mam zaszczyt przedstawić ją jako gwiazdę najnowszej kampanii Skims – napisała na Instagramie influencerka.
W zaledwie dwa lata od założenia Skims,Kim Kardashian West wzniosła imperium, którego wartość szacuje się na 1,6 miliarda dolarów. W czerwcu poinformowała, że podpisała kontrakt z amerykańską reprezentacją sportowców na zaprojektowanie bielizny i dresów na nadchodzące Igrzyska Olimpijskie w Tokio oraz zapowiedziała poszerzenie oferty o linię męskiej bielizny modelującej, a także bielizny wieczoroej dla kobiet.
Jednak nim kolekcje trafiły do sprzedaży, Kim podzieliła się na Instagramie kolejnym sukcesem marki – ambasadorką Skims została ikona lat 90., Kate Moss. „Po raz pierwszy spotkałam Kate w 2014 roku dzięki Riccardo Tisci [dyrektor kreatywny Burberry – przyp red.]. Momentalnie uderzyło mnie jej specyficzne, bezczelne poczucie humoru oraz autentyczne i klasyczne piękno. Od tamtego dnia jesteśmy przyjaciółmi” – napisała Kim w oświadczeniu. „Pokochałam Skims od pierwszego wejrzenia” – dodała Moss. „Noszę projekty tej marki. Nosi je moja córka, a nawet moja mama. To, co robi Kim jest tak świeże i nowoczesne.”
Obok serii fotografii z Kate w roli głównej autorstwa Donny Trope, w mediach społecznościowych Skims ukazały się kilkudziesięciosekundowe spoty, również wyreżyserowane przez artystkę.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.